Ik ben op zoek naar een mooi plaatje waarin de verschillende componenten van een pc duidelijk gekleurd aangegeven zijn. Ik meen dat computer totaal ooit eens zo'n poster heeft gehad, maar ik kan 'm niet meer vinden. Maar goed, liefst zoiets dus, zodat ik voor een stel managers (wat zijn die lui moeilijk technisch te benaderen zeg..) een papiertje kan maken met verklarende tekst er bij. Dit is de cdrom.. die heeft u nodig om uw cd's met vieze plaatjes te kunnen bekijken.. dit is de harde schijf.. die heeft u nodig om vieze plaatjes van het internet op te kunnen slaan.. dit is het geheugen.. dat heeft u nodig als u grote vieze plaatjes wilt bekijken. Volgens mij moet de bedoeling zo wel duidelijk zijn
Oh ja, als het kan met redundante voeding en scsi...
[off-topic]
ik wil helemaal niet weten wat voor managers jij hebt. Als jij managers hebt die niet eens weten wat een cd-rom is dan ben ik blij dat ik niet jouw baan heb
[/off-topic]
Nee ik heb geen idee waar je zo'n schematische weergave kan weg halen... maar is het niet makkelijker om er zelf 1 te maken?
ik wil helemaal niet weten wat voor managers jij hebt. Als jij managers hebt die niet eens weten wat een cd-rom is dan ben ik blij dat ik niet jouw baan heb
[/off-topic]
Nee ik heb geen idee waar je zo'n schematische weergave kan weg halen... maar is het niet makkelijker om er zelf 1 te maken?
Ik ben niet zo'n wonder met tekenen
Maar goed, managers, klanten, whatever... die lui moeten gewoon af en toe eens over de streep worden getrokken, en dan zegt een plaatje meer dan 1000 woorden.
daar kan ik niets tegen in brengen want daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Vaak helpt het ook als je er hele goedkope maar wel realistische prijzen erbij vermeld... Anyway.. nu heb je nog steeds geen schema... en ik kan je ook niet verder helpen dus ik laat het hierbij.
Kleine tip : Heb je MS Visio ??? Daar heb ik zelfs complete netwerk schema's mee gemaakt. Werkt perfect.
Kleine tip : Heb je MS Visio ??? Daar heb ik zelfs complete netwerk schema's mee gemaakt. Werkt perfect.
Nee, heb ik niet. Maar kan ik wel aankomen denk ik. Maar goed, dan heb ik nog niet zo'n mooie dwarsdoorsnede, denk ik..
Als je nou die pc kast pakt en uitvergroot, de losse onderdelen in kleur er zo half ingestoken uit laat zien.. dan ja
Liefst met pijltjes er bij, dat spaart me weer een sessie paint oid uit
Verwijderd
Woei!

KLIK
zoeken op google met als trefwoord oa "visio" levert eea op, dit was zoeken op "visio computer".

KLIK
zoeken op google met als trefwoord oa "visio" levert eea op, dit was zoeken op "visio computer".
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 14:38 ]
Dat komt al aardig in de buurt.. Alvast bedankt voor die moeite
(knap dat je dat kunt vinden met een c64 trouwens..
)
Verwijderd
Kon verder niet zoveel meer vinden, maar het is daar ergens... out there!Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 14:42:
Dat komt al aardig in de buurt.. Alvast bedankt voor die moeite
(knap dat je dat kunt vinden met een c64 trouwens..)
offtopic:
je bent tweaker of je bent het niet he?
je bent tweaker of je bent het niet he?
Ik heb ook zo'n c64 nog.. maar ethernetten kan hij (nog) niet. Is wel een cartridge voor te krijgen overigens
Pagina: 1