Toon posts:

PNY TI4600 probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het idee dat mijn videokaart aan gort is. Bij een koude start lijkt het goed te gaan, maar na een half uur gaat het mis. De muiscursor krijgt er wat rare balkjes bij, na een paar seconde start de pc opnieuw op en is het einde verhaal. Hij blijft dan hangen op het aanmeldscherm .....

Nieuwe drivers geinstalleerd, 'verse ' installatie van Xp, allemaal geen resultaat. Om nu gelijk mijn videokaart in prullebak te smijten is ook wat overdreven....

Wat zou ik nog meer kunnen proberen ?

Alvast bedankt,

Tesmas.

P.s. op de site van PNY staat 'lifetime warranty'. Houdt dat in dat ik gewoon een neiuwe moet krijgen van de leverancier ?

Verwijderd

Zet bij winxp eens uit dat hij moet rebooten bij het vinden van een fout, ga in de eigenschappen van deze computer > Geavanceerd > opstart instellingen > hier uitvinken.

En probeer de kaart eens in een ander systeem.

Verwijderd

als je je kast open zet, gebeurt dan hetzelfde / duurt het langer voordat hij crashed?

Verwijderd

Mogelijk word hij te warm. Je moet de temps even checken op het moment dat hij net gereboot is. Als dit het geval is en hij is niet ge-oc'd dan zou ik em (als ik jou was) terug sturen. Je hebt immers toch lifetime warranty

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Klok hem eens terug naar bijvoorbeeld 200mhz voor je core en 275mhz voor je memory of zo als hij dan op houd met problemen te veroorzaken dan ben je zeker dat het een hitte probleem is.

[ Voor 13% gewijzigd door pisart op 13-01-2003 20:01 ]

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

Kijk eens voor de zekerheid of het collertje opde kaart nog werkt. Het lijkt me idd een warmte probleem

Blog (Linux-related)

Pagina: 1