SVEC FD2161-A Stopt

Pagina: 1
Acties:

• Kzoutnieweten
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:51
Een tijdje geleden heb ik mij een svec routertje gekocht voor ons netwerkje thuis.

vaste ip-adressen voor de pc's thuis en geen voor het wan gedeelte (zeelandnet dhcp) Na +/- 24u stopt de router er mee. Geen internet/netwerk meer :(. moet dus stekkertje dr uit trekken en daarna doet ie ut pas weer. iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 14:06
(jarig!)
Kzoutnieweten ;-)
Allez, misschien toch wel: Wordt ie warm, zit er bepaalde access control in, heb je al es firmware update gedaan, is er een bepaald iets dat gebeurt? Is het precies na 24u?

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Kzoutnieweten
nou hij wordt niet echt warm eigenlijk ennuhhh k heb de nieuwste firmware update. ut is ongeveer 24u k heb nog niet precies getimed hoe lang maar tis ongeveer een dag. Alsk m smorgens ff stekkertje uittrek en dr insteek en dan volgende morgen weer probeer doet ie ut in ieder geval niet meer. k d8 eerst dat ie vastliep op de lease van zeelandnet die iedere 2u vervalt, maar de log is niet extreem lang (enkele regeltjes) dus lijkt t me onwaarschijnlijk

• Kzoutnieweten
of ligt t toch aan da stomme zeelandnet?? lijkt me niet eigenlijk

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 14:06
(jarig!)
Draag hem terug naar de winkel en vraag een nieuwe of een oplossing voor je probleem ;-)

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Kzoutnieweten
da kan k doen ja maar k wil eerst proberen of er echt geen andere mogelijkheid is iemand een idee?????

[ Voor 37% gewijzigd door Kzoutnieweten op 13-01-2003 20:18 ]

• Kzoutnieweten
correctie het lokale netwerk werkt nog wel als de router ermee gestopt is (al is het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg traag) internet werkt niet meer

• Kzoutnieweten
ut probleem doet zich hier nu ook voor op mn stagebedrijf zal ut idd toch wel aan de router liggen hier hebben ze nl adsl (vast ip adres ingesteld) en geen kabelinternet

• Kzoutnieweten
iemand/niemand?

Modbreak
Graag niet meer je topic in zo'n korte tijd omhoog schoppen :(

[ Voor 88% gewijzigd door Koffie op 14-01-2003 11:27 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Gelive op te houden met te kicken.
Als je vernieuwde info hebt, kun je op de edit knop rammen, maar 4 reply's onder elkaar is wel heel erg overdreven.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Kzoutnieweten
mijn excuses hiervoor

• Kzoutnieweten
Blijkbaar heeft toch niemand meer enig idee, trugsturen zal dan wel enigste oplossing zijn
Pagina: 1