Toon posts:

Internet in London?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede freaks,
Ik ga over 2 weken naar london voor een half jaar stage lopen als afronding van mijn opleiding. Nou zit ik met het volgende probleem, ik als freak wil natuurlijk wel internet kunnen behouden alleen de kamer die ik huur heefd geen aansluiting.
Daarom zit ik te denken over draadloos internet aangezien ik mijn laptop meeneem kan iemand mij misschien wat meer vertellen over providers in engeland en over wat ik daar voor nodig heb?
MVG
SB

• joostdiepenmaat
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09-2022
ik loop zelf stage in oxford en ga over drie weken weer terug naar NL. Weet niet wat de mogelijkheden zijn voor draadloos internet en kan je daarover niets vertellen. Ik gebruik zelf op dit moment freeserve anytime te vinden op www.freeserve.com . 't is vergelijkbaar met superweb, betaal 12 pond per maand ofzo en dan kun je ongelimiteerd internetten. Werkt redelijk, wel iedere 2 uur reconnecten. Wat providers in uk: ntl, bt, freeserve, virgin ...

succes d'r mee!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 17:21
In Londen zul je toch wel hotspots hebben waar je gratis kunt internetten :). Volgens mij kun je die wel ergens vinden op internet.

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:49
als ik in London ben bijn mijn tanten dan internet ik altijd via BT dit zuigt !!
had zelf een account bij demon deze provider bied in nederland en in engeland inbel service

http://www.freeisp.co.uk/ is een gratis internet isp

over draadloos internet is misschien deze link wel wat
http://www.3g.co.uk/PR/August2002/3956.htm

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Als een uitje in Londen niet uitmaakt kun je toch altijd naar EasyEverywere gaan (Internetcafe)

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Mottebelke
  • Laatst online: 05-08 17:21
Maarja, dan neem je wel voor niks je laptop mee. Het is toch veel makkelijker om gewoon vanuit je appartement te kunnen internetten. Waar in Londen kom je ergens te zitten??

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

In Bayswater hadden ze ook een goed internetcafé... 1 Pond per uur... Zonder starttarief...

Qua kabel internet of adsl weet ik vrij weinig af van Engeland... Hun kabelerij staat nou niet echt bekend als één van de betere in europa... Maar dat kan je ook zeer goed zien vind ik

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt jongens ik ben via jullie genoemde providers heel ver gekomen.
thnx m8s ;0
Pagina: 1