don't worry, be happy...
dude!!!! lees de regels 1st is ff !!! NO GREETINGS!!!!
Groeten hoeft niet 
Volgens mij heeft het niks met WML te maken, maar eerder met het bestandsformaat
Volgens mij heeft het niks met WML te maken, maar eerder met het bestandsformaat
relax man, lijkt me niet de bedoeling om zo uit je pan te gaan...Schaapjuh schreef op 13 January 2003 @ 11:54:
Anyways, heeft de topicstarter hier iets aan?
Bedankt ik denk dat ik hier wel wat aan heb!!!
En tegen Schaapjuh.... Niet iedereen is zo slim als jij (AHUM)
Maar bedankt dat er toch nog mensen zijn die hier serieus op in gaan en proberen te helpen
Thanx
En tegen Schaapjuh.... Niet iedereen is zo slim als jij (AHUM)
Maar bedankt dat er toch nog mensen zijn die hier serieus op in gaan en proberen te helpen
Thanx
don't worry, be happy...
wap ondersteund geen .jpg en .gif enz enz maar alleen .wmpf
Heb je deze stelling aangenomen na het lezen van de link die ik hierboven postte?grolle schreef op 13 January 2003 @ 15:08:
wap ondersteund geen .jpg en .gif enz enz maar alleen .wmpf
Anders moet je het zeker nog ff lezen
ja via die link heb ikwat dingen geprobeerd. Om .gif aan te kunnen moet je op de mime-type in de server het regeltje image/gif zetten
In die link stond hetzelfde maar dan voor png. Kwestie van proberen
don't worry, be happy...
Raimon schreef op 14 January 2003 @ 11:00:
ja via die link heb ikwat dingen geprobeerd. Om .gif aan te kunnen moet je op de mime-type in de server het regeltje image/gif zetten
Kweet niet hoor.. maar het moge duidelijk zijn dat je telefoon het moet ondersteunen. En zoals uit bovenstaand stukje blijkt (uit Hangloozz' link) blijkt dus dat er momenteel geen of nauwelijks telefoons zijn die dit ondersteunen.At present, there is only one browser that accepts color images, and that is Openwave.com's UP.browser version 3.2. Currently this browser is only in one cellular phone, the Hitachi C309H, and at time of writing this phone has not been released on the market.
Voor mobiele sites in kleur kun je denk ik beter eens kijken naar I-Mode.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 14-01-2003 11:19 ]
brr, imodeBosmonster schreef op 14 januari 2003 @ 11:18:
* Hangloozz heeft een imode syndrome
I-Mode is in Nederland nog niet zo populair.. wat imho voornamelijk komt doordat er alleen maar 1 of 2 bagger telefoons zijn die het ondersteunen. Maar het is een stuk moderner en geschikter voor multi-media dan WAP.
denk dat het eerder komt doordat je d'r eigenlijk geen reet aan hebtBosmonster schreef op 14 January 2003 @ 12:18:
[...]
I-Mode is in Nederland nog niet zo populair.. wat imho voornamelijk komt doordat er alleen maar 1 of 2 bagger telefoons zijn die het ondersteunen. Maar het is een stuk moderner en geschikter voor multi-media dan WAP.
Ik heb vlak na de lancering veel met imode te maken gehad maar heb nooit helemaal begrepen wat nou de meerwaarde is (zonder dat je RSI krijgt).
Maar dat is een andere discussie die hier eigenlijk niet hoort...
ja sorry ik vind dit een beetje agressieve reactie die eigenlijk nog niet eens goed is, groetjes x'jes etc. mogen gewoon zolang 't in de 1st post van de TS isSchaapjuh schreef op 13 January 2003 @ 11:54:
hier staat misschien de nodige informatie mocht je willen overstappen naar WML
[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 14-01-2003 13:58 ]
Mijn Sharp GX10 [Vodafone Live!] ondersteund gewoon, bmpb, wbmp, jpg, gif png etc.Bosmonster schreef op 14 January 2003 @ 11:18:
[...]
[...]
Kweet niet hoor.. maar het moge duidelijk zijn dat je telefoon het moet ondersteunen. En zoals uit bovenstaand stukje blijkt (uit Hangloozz' link) blijkt dus dat er momenteel geen of nauwelijks telefoons zijn die dit ondersteunen.
Hij laat zon 60-75% van de plaatjes op http://pda.tweakers.net gewoon goed zien. En dat zijn gewone standaard formaten
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Pagina: 1