Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mooie fancontroller van Vantec

Pagina: 1
Acties:

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-11 21:23

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Topicstarter
Ik weet niet of dit mag, maar ik had bij space-promotion een fan controller besteld op 23-12 jl. Deze was nog steeds niet binnen. Vanmorgen maar eens gebeld waar deze bleef. De meneer aan de andere kant zij dat de zilvere die ik besteld was, tijdelijk niet leverbaar was, maar attendeerde mij op nieuwe fancontrollers van vantec. Ik moest maar effe kijken op de site.
Dat heb ik onder het bellen gedaan, en mijn vorige bestelling maar geannulleerd, en omgezet in die fancontroller van vantec (zilveren >:) ). Ik vind hem ontzettend cool :) (ter info, ik had die van sunbeam besteld)
hij is een dezer dagen leverbaar

Afbeeldingslocatie: http://www.space-promotion.nl/media/nexus.201_black&silver.jpg

de prijs (49 euro) was ook nog eens goedkoper dan die van sunbeam

Nogmaals dit is geen reclame!

De oplossing is niet altijd de oplossing

Verwijderd

op die witte lijntjes na niet maar de rest wel.. je moet er gewoon rustig de tijd voor nemen.

Verwijderd

ik vind ze persoonlijk niet zo mooi
en ik heb zelfgemaakte gezien hier die zagen er zeker zo goed uit :D

• megaleo
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Wat vind je van deze dan? Afbeeldingslocatie: http://www.xxlcases.nl/shop/assets/big/silver%20fancontrol.JPG?
Bij www.xxlcases.nl, slechts 39 pleuro's!! 8)

• Nightcrawler28
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-10 22:58
megaleo schreef op 13 januari 2003 @ 12:20:
Wat vind je van deze dan? [afbeelding]?
die van klax bij xxlcases rules want die past in een 3.5 inch bay!

inmiddels deze fancontroller van KLAX blueline aangeschaft. ik moet zeggen een leuk en nuttig apparaatje. 2 minpuntjes: 1) maar 2 molex 3pin verlengkabeltjes meegeleverd (hadden er 4 moeten zijn naar mijn mening)
2) de leds veranderen weinig van lichtsterkte na mate je de potmeter draaid.

maar voor de rest een klasse ding. past mooi in een antec/chieftec 3.5 inch bay!

[ Voor 37% gewijzigd door Nightcrawler28 op 15-01-2003 09:55 ]

] systeem spec's

• megaleo

megaleo

Special member

nightcrawler schreef op 13 januari 2003 @ 12:24:
[...]

die van klax bij xxlcases rules want die past in een 3.5 inch bay!
Preciezzzz!! :*)
edit:
En hij lijkt haast ook nog zelfgemaakt!! Er staat niks opgeschreven.

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
ik wil die ZWARTE!!!! ff de blue leds vervangen door gele en hij staat ubergeil bij mn case.. (pix offline gehaald)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05

sapphire

Die-hard pruts0r

check ff de animo chech in het OC gedeelte van dit forum, daar kan je em via Q-bone kopen voor 29 pleuro ex verzend kosten :)

Gabriël AM5

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 15:50
Je kunt dat ding gewoon zelf maken als je wilt. Zelfs die strepen. Je maakt gewoon een ontwerp, en laat dat op een doorzichtige sticker drukken. Maar of je dat nou echt wilt.

Die knopjes kun je zo kopen. En persoonlijk heb ik liever een fanbus die ook aangeeft hoe hard ze nou eigenlijk draaien!

• Jukebox126
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11-2023
megaleo schreef op 13 January 2003 @ 12:20:
Wat vind je van deze dan? [afbeelding]?
Zien er goed uit ja, maar wat ik mij nou afvroeg, die zullen waarschijnlijk niet de zelfde alu kleur hebben als een Lian Li of wel?

• megaleo

megaleo

Special member

Ze passen er wel heel goed bij geloof ik. En anders haal je toch uit je Lian Li een Kleppie (of hoe zo'n ding ook heet :? ) van je 3.5 inch bay. En boor je daar een paar gaten in en zet je die knoppen uit je Klax-control erin. Mocht het er anders niet uitzien. 8)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 15:51

JT

VETAK y0

imthecool1 schreef op 13 January 2003 @ 11:49:
Ik weet niet of dit mag, maar ik had bij space-promotion een fan controller besteld op 23-12 jl. Deze was nog steeds niet binnen. Vanmorgen maar eens gebeld waar deze bleef. De meneer aan de andere kant zij dat de zilvere die ik besteld was, tijdelijk niet leverbaar was, maar attendeerde mij op nieuwe fancontrollers van vantec. Ik moest maar effe kijken op de site.
Dat heb ik onder het bellen gedaan, en mijn vorige bestelling maar geannulleerd, en omgezet in die fancontroller van vantec (zilveren >:) ). Ik vind hem ontzettend cool :) (ter info, ik had die van sunbeam besteld)
hij is een dezer dagen leverbaar

[afbeelding]

de prijs (49 euro) was ook nog eens goedkoper dan die van sunbeam

Nogmaals dit is geen reclame!
Tja, bij de IA in DOC kostie maar 33 euro en als ie geen BTW hoeft te betalen maar 28...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Jukebox schreef op 13 January 2003 @ 19:53:
[...]

Zien er goed uit ja, maar wat ik mij nou afvroeg, die zullen waarschijnlijk niet de zelfde alu kleur hebben als een Lian Li of wel?
Dat is idd altijd het probleem.
Ik heb zelf een Lian-Li PC70 en die Sunbeam rheobus, maar dat lijkt er idd niet op.
Ik ga hem ook eerdaags overzetten in een Lian-Li baycover en een beetje modden met een stukje plexi achter de knopjes.

Verwijderd

Ik heb zojuist 2 reviewsamples van die Vantec bus gekregen en moet zeggen dat ze er heeeeeeeeel mooi uitzien. Persoonlijk vind ik ze mooier als de Sunbeam bussen. Ik zal ze binnenkort grondig bestuderen en testen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 23:18:
Ik heb zojuist 2 reviewsamples van die Vantec bus gekregen en moet zeggen dat ze er heeeeeeeeel mooi uitzien. Persoonlijk vind ik ze mooier als de Sunbeam bussen. Ik zal ze binnenkort grondig bestuderen en testen!
Moet je ze dan ook weer terug sturen eigenlijk ? (anders ga ik er ook wel ff 1tje revieuwen :P )

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:09

Q-bone

Dusss...

geen slecht id om eens hier te kijken als jullie intresse hebben in de Vantec producten
[rml][ animo] Vantec producten[/rml]
en hier voor de inkoopactie, www.laupro.nl/ia

bla?

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:08
Ze zijn binnen bij space-promotion (de vantecs). De mijne gaat morgen op de post. Kijken of ie een beetje staat bij m'n vantec 101 multifunction panel ;)

Verwijderd

Q-bone schreef op 14 January 2003 @ 23:29:
whehe voor hoeveel? in de ia is ie 31 euro :) + 6 euro verzend kostenn, dus 37 euro, voel je je al genaaid :P (soz)
Afblaazen dus dat ding, en bestellen via IA. Klaar is kees.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 23:22:
[...]

Moet je ze dan ook weer terug sturen eigenlijk ? (anders ga ik er ook wel ff 1tje revieuwen :P )
Begin een site! 8)

Verwijderd

Sturen ze jou serieus die dingen gratis omdat je ze op een site reviewd ?
(wat is je site btw.) En moest je er zelf om zeuren, of kwamen zij met het aanbod ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 00:00:
[...]

Sturen ze jou serieus die dingen gratis omdat je ze op een site reviewd ?
(wat is je site btw.) En moest je er zelf om zeuren, of kwamen zij met het aanbod ?
Wij worden benaderd door fabrikanten en importeurs, en hoeven niet te zeuren (wij verlenen een gunst (zgn publicty)). En helaas mogen we niet altijd alles houden :'( , maar toch vaak genoeg wel. :9

site zie avatar

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit is jammer genoeg verworden tot een flamethread, iig tijdelijk dicht.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

OK ik heb een heleboel replies moeten trashen die op flamen uitliepen. Een discussie over mod/premod doe je maar in het topic dat daar over loopt. Deze draad is weer open, maar als er weer gezeik komt gaat ie voorgoed dicht.

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ik vind hem super gaaf, die van de topic starter, maar ik vind het juist jammer van die opdruk erop :(
Al die premade dingen zijn bedrukt he?, behalve die Klax dan

Verwijderd

Ik maak het liever zelf. (Dit omdat ik dit leuk vindt om te doen.)

Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat de producten die tegenwoordig worden aangeboden,
er steeds beter uit gaan zien en van goede kwaliteit zijn.
Zou er bijna 1 kopen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2003 17:25 ]

Verwijderd

pff wel duur die shit, als je bedenkt dat je de 4 losse spannigs regelaars ( die je ook op je electrische gitaar hebt ) bij de wille keurige muziek winkel voor 10 euro hebt.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Jukebox schreef op 13 January 2003 @ 19:53:
Ik heb de rheobus van Sunbeam gereviewed en die kleurt idd niet helemaal perfect bij de Lian-Li (die in het plaatje is de Alian van Pureoptical)
Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_136.jpg

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 16:32
Demoniac schreef op 09 February 2003 @ 20:55:
[...]
Ik heb de rheobus van Sunbeam gereviewed en die kleurt idd niet helemaal perfect bij de Lian-Li (die in het plaatje is de Alian van Pureoptical)
[afbeelding]
Maar dit is toch niet die controller van Vantec?

/edit
moet beter lezen. Maar dit is toch ook een andere dan afgebeeld staat?

[ Voor 11% gewijzigd door FreakR op 09-02-2003 20:58 ]

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Fr3aKER schreef op 09 February 2003 @ 20:56:
[...]

Maar dit is toch niet die controller van Vantec?

/edit
moet beter lezen. Maar dit is toch ook een andere dan afgebeeld staat?
Huh? Ziet er in mijn ogen toch wel hetzelfde uit hoor...?

Verwijderd

A dat is niet mijn A Lian maar een ander LIAN
B dit is echt niet hetzelfde kleurtje alu, als je een Lian koopt met verschillende kleuren bezels dan denk ik niet dat je daar blij mee zou zijn

Alu van sunbeam bus is een andere richting op geborsteld, vandaar het verschil qua oppervlak, dat risico loop je altijd. De Vantec vertoont ook een verschil met het Lian alu.

Verwijderd

offtopic:
Ik ging er van uit dat Fr3aKER zei dat er een andere baybus stond afgebeeld dan een Rheobus, of zit ik er nu echt mijlenver naast... :?

Verwijderd

Ik heb zelf zown temp regelaar van dat merk. Erg goed ding en paste perfect met kleur gelukkig.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Moet zeggen dat ik die vantec echt bij lange na niet zo mooi vind als de sunbeam. Vooral die lelijke bedrukking op de voorkant maakt het veel minder interessant.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Daklem
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

die vantec is nu bij space promotion toch ook 39 euro geworden.

nu is hij wel vrij betaalbaar geworden :)
Pagina: 1