Toon posts:

MSI K3t ultra mobo probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een aantal dagen een probleem met mijn pc. Ik heb een MSI k3t-ultra mobo en een geforce ti 4600 draaien. Na de installatie van direct9 ging er van alles mis, dus back-up terug gezet. Sindsdien is er geen houden meer aan, ik krijg geen goed beeld meer.

Al bij het opstarten verschijnt er storing in het beeld (trillende rand aan de onderkant). Als mijn desktop verschijnt schakelt het beeld bij elke actie die ik uitvoer (net als bij het veranderen van de resolutie). Na 5 keer switchen wordt mijn monitor lampje oranje (dus geen signaal meer) en is de enige manier om nog iets gedaan te krijgen mijn videokaart eruit halen en opnieuw opstarten. Ik heb mijn videokaart op een andere pc geprobeert en dat gaat goed. Nu is mijn vermoeden dat mijn mobo verrot is, of kan het nog ergens naders aan liggen ?

Ik heb alle mogelijke versies van XP geprobeerd (met en zonder service pack /patches), maar met hetzelfde resultaat.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Tesmas

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat zijn de overige specs :?

Het kan naast de mobo ook aan een brakke voeding liggen. Zie Hangen en Opstartproblemen onderaan op Technische PMG FAQ..

Verwijderd

Topicstarter
ik draai onder Windows XP, servicepack 1. Een soundblaster 5.1 platinum, en met detonator 41.09. Krijg het trouwens ook op een andere pc, dus het ligt aan mijn videokaart :((((

Verwijderd

Hele goeie van BalusC.Die geforce 4 trekt een lekkere voltage.Wat zijn de specs van je voeding en de rest van je systeem?

Oh ja, je zegt als je opstart beginnen de probs al.Dus bij de tests van je geheugen e.d al right? Dan kan het nooit aan je software liggen, dan moet je daar zeker niet naar kijken.Echt iets hardwarematigs of iets met de bios..

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 13:56 ]