Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Premier Magic 100 Dect telefoon vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe telefoon kopen. Nu zag ik dat de Premier Magic 100 de Consumentbond keuze is van de maand september 2002.

1. Kent iemand deze telefoon? Ik dacht eerlijk gezegd dat Premier zo'n typisch B-merk was dat ze alleen bij Blokker verkopen... Is het wat? Betrouwbaar?

2. Weet iemand iets over die Consumentenbond-test? Was dat echt een TEST of hebben ze gewoon de specificaties vergeleken en gezegd: 'Tjonge, die biedt veel voor weinig geld!'...?

Ik weet overigens nog niet zeker of ik nou de Magic 100 (enkel toestel) of de Magic 200 neem (met een extra handset). Dat laatste lijkt me best wel handig: kunnen ze me van beneden opbellen als ik achter de computer zit op zolder. Hm, on second though... misschien dat die 100 toch maar beter is... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sowieso nog een vraagje voor degenen die dit toestel hebben: ik heb net de manuals gedownload en gezocht naar info over de FLASH/MUTE optie: dat je met één druk op de knop het belsignaal kunt uitschakelen als je een tijdje niet lastig gevallen wilt worden. Ik kon hierover geen duidelijke info vinden in de manual. Kan dit echt wel? Hoe? Op het basissation? Of op de telefoon? En worden allebei de toestellen dan 'stil'?

Ik vraag dit omdat ik regelmatig de telefoon tijdelijk 'uit' zet. Nu trek ik steeds het stekkertje eruit: het zou makkelijk zijn als dat netter kon, met een knopje...

Verwijderd

Topicstarter
Hm, schijnbaar niet echt een populair merk...?

[Edit, als reactie op de hierop volgende post...]

Ja, ik had beter moeten weten... :o ;)

[/Edit]

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 16:02 ]

Verwijderd

Mischien kun je iets langer op een reactie wachten enne de edit knop bestaat ook.
Op deze manier krijg je echt niet eerder een antwoord, gezien het aantal postings zou je dit moeten weten toch ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 09:36:
Ik heb sowieso nog een vraagje voor degenen die dit toestel hebben: ik heb net de manuals gedownload en gezocht naar info over de FLASH/MUTE optie: dat je met één druk op de knop het belsignaal kunt uitschakelen als je een tijdje niet lastig gevallen wilt worden. Ik kon hierover geen duidelijke info vinden in de manual. Kan dit echt wel? Hoe? Op het basissation? Of op de telefoon? En worden allebei de toestellen dan 'stil'?

Ik vraag dit omdat ik regelmatig de telefoon tijdelijk 'uit' zet. Nu trek ik steeds het stekkertje eruit: het zou makkelijk zijn als dat netter kon, met een knopje...
De mute toets dient ervoor om tijdens een gesprek de microfoon uit te schakelen.
Dus als je niet gestoord wilt worden is het of de stekker eruit of het belsignaal van een van de handsets op 0 zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 16:12 . Reden: typo ]