Toon posts:

[WiFi] It`s Logic iemand ervaring mee ?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in een "klein" plaatsje (volgens KPN dan) ,10.000 inwoners , en ben verstoken van breedband internet. Nu is het zo dat er enkele mensen zijn die een actie zijn begonnen om breedband te krijgen in ons dorp.
Het heeft al aardig succes want we kunnen nu WiFi krijgen via It`s Logic.
Wel een beetje duur :
2048 / 512 : € 49,95 , zonder pop-3 mail en zonder hosting en een datalimiet van 10(!) GB p/m.

2048 / 512 : € 64,95 , met 1 pop-3 e-mail adres en 1 domeinnaam maar zonder hosting en een datalimiet van 20 GB p/m.

Ik zit er over te denken om het te nemen , alhoewel ik het wel duur vind.
Heeft er iemand ervaring met dit product ??

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021

Verwijderd

Topicstarter
Ke , sorry hoor , t is nog vroeg he ....

Verwijderd

Topicstarter
Oke , heb die topics doorgenomen , maar geen nuttige info kunnen vinden.

• headout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:07

headout

Oi oi!

Geen ervaring, wel iets anders voor je: hebbben jullie niet een korting kunnen bedingen bij het aanbieden van x aantal mensen? Dat moet mogelijk zijn, en dat weet ik uit ervaring ;)

Verwijderd

Topicstarter
Vertel ....

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Volgensmij werkt het met de KPN zo, dat als jij 150 handtekeningen verzamelt (ik weet niet meer precies hoeveel het er waren.) Dat zij dan willen overwegen je nummercentrale om te bouwen. voor hun word het geloof ik rendabel bij 250 aansluitingen om de wijkcentrale om te bouwen. informeer daar eens naar zou ik zeggen. En dan moet je dus niet bij dat 0800-mxstream zijn, want daar zullen ze het niet weten ;)
Wat je ook kunt doen is bij een buurt gemeente waar ze wel adsl hebben bandbreedte inkopen van de kpn, dan met wifi naar je dorpje. Word allemaal technisch er ingewikkeld en erg veel geregel. maar het is de moeite waard.

edit :
headout schreef op 13 January 2003 @ 10:14:
Geen ervaring, wel iets anders voor je: hebbben jullie niet een korting kunnen bedingen bij het aanbieden van x aantal mensen? Dat moet mogelijk zijn, en dat weet ik uit ervaring ;)
Lijkt me sterk. eerder omgekeerd. Als er meer mensen op zitten, word de bandbreedte meer belast, hebben zij dus meer kosten. Kijk maar naar zakelijk dsl, dat is stukken duurder voor de zelfde bandbreedte. Daar gaan ze er gewoon vanuit dat het intensierver gebruikt word. De gemiddelde thuis gebruiker gebruikt zijn adsl verbinding niet constant en zo intensief als 100 gebruikers op 1 adsl lijn.

[ Voor 36% gewijzigd door QBiT op 13-01-2003 11:47 ]

• headout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:07

headout

Oi oi!

Hoezo lijkt me sterk? Ik verzin het toch niet? Ik ga hier niet de hele kortingsactie neer zetten, maar bij 25 gebruikers volgt er aansluiting, bij 50 krijgen we een fikse korting en bij 100 gebruikers volgt er nog een korting.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Er lopen al genoeg topics over. Kick anders een wat ouder topic als je nieuwe ervaringen wilt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.