Toon posts:

[winxp] 's nachts valt internetverbinding weg *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
lieti k vanacht mijn }:O ff wat grazen, kijk ik net op me pc, 33 packets, denk ja leuk :Y) kijk ik naar mijn msn/mirc/icq alelmaal offline :? ik reconnecten.. krijg ik UNABLE TO CREATE SOCKET, WTF :?

alt ctrl del rammen.. doet t ook niet :( met een foutmelding :( allleeen met de reset knop kon ik nog restarten :?
wtf is dit voor gekloot :? k wil normaal kunnen }:O enzo ;)

dit had ik laatst ook, toen ik DSCALER de helenacht had laten lopen :X
maar tis geen fight tussen PCI nic en PCI tv kaart hoor ;)

me specs vind je hier

Reinstall help ook niet :X vorige week net gedaan.....

k hoop dat iemand de oplossing weet :( nou kan ik niet fatsoenlijk me koetje laten werken :/

als dit meer iets is voor netwerk oid, move hem dan maar, :) maar k vond t hier beter omdat me hele windows naar de tierelanten is,

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 07:41 ]

Verwijderd

Smiley overkillllllll ;) >:) :> :P :9

Maarreuh, probeer eens Ad-Aware te installeren [wel eerst ref-file updaten en dan scannen], ws. unfuckt dat je netwerk wel :)

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

Waarom denk jij dat dit met je d.net client te maken heeft? Ik zou het eerder bij kazaa of een van zijn programma's houden. Kun je met die pc nu gewoon verder inetten?

Localhost is where the heart is

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wil je voortaan buiten de HK even wat minder smileys gebruiken, dit gaat z'n doel compleet voorbij... Ook haal ik de tig puntjes weg uit je topictitel om de zelfde reden :*
kijk ik naar mijn msn/mirc/icq alelmaal offline
Is het enkel dnetc die offline is de volgende morgen, of alles? Aangezien je het in WOS post lijkt het me dat alles weg is, anders had je vraag misschien wel in DPC thuis gehoord. Maar dan zijn je topicitel en je verhaal weer niet helemaal duidelijk, dus wat is er allemaal offline de volgende morgen? (Geef anders ook en andere topictitel als het niet om enkel dnetc gaat :P )
Reinstall help ook niet
Van Windows of van de programma's?

In ieder geval zou ik idd naast spyware denken aan problemen met je NIC (hardware, drivers, power management).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 07:52:
Smiley overkillllllll ;) >:) :> :P :9

Maarreuh, probeer eens Ad-Aware te installeren [wel eerst ref-file updaten en dan scannen], ws. unfuckt dat je netwerk wel :)
welke file is dan de nieuwste :?
F_J_K schreef op 13 January 2003 @ 10:04:
Wil je voortaan buiten de HK even wat minder smileys gebruiken, dit gaat z'n doel compleet voorbij... Ook haal ik de tig puntjes weg uit je topictitel om de zelfde reden :*

[...]

Is het enkel dnetc die offline is de volgende morgen, of alles? Aangezien je het in WOS post lijkt het me dat alles weg is, anders had je vraag misschien wel in DPC thuis gehoord. Maar dan zijn je topicitel en je verhaal weer niet helemaal duidelijk, dus wat is er allemaal offline de volgende morgen? (Geef anders ook en andere topictitel als het niet om enkel dnetc gaat :P )

[...]
Van Windows of van de programma's?

In ieder geval zou ik idd naast spyware denken aan problemen met je NIC (hardware, drivers, power management).
alles is brak :( me hele windows kan niks meer. alles wat ik probeer te starten kan die niet om dat er (iets niet klop ergens :( ) exacte foutmelding weet ik ff niet,
heel t internet is zeg maar er uit op me pc,

pingen kan niet van en naar mijn pc ed,

reinstall van windows en programma's

en k heb er nog geen KaZzaa en andere mogelijke spyware/adware programma's opgezet :(
SilentStorm schreef op 13 januari 2003 @ 07:52:
Waarom denk jij dat dit met je d.net client te maken heeft? Ik zou het eerder bij kazaa of een van zijn programma's houden. Kun je met die pc nu gewoon verder inetten?
omdat ik die de vorige nacht niet had laten lopen ( toen liep Transport Tycoon Deluxe in een venster ) en toen deed alles het nog prima :/

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 16:05 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titel dus aangepast :)

Of het aan dnetc ligt is makkelijk te testen: draai 's nachts een tijdje zonder ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1