Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Shuttle EL Lamp Plate EL Lamp Kit

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heeft iemand zo'n kit ?
Ik heb namelijk een Shuttle SB51G en wil wel een ander frontje dus ik kwam deze lamp kit tegen het lijkt me wel wat maar heeft iemad pic's? of een linkje waar ze beter afgebeeld zijn. Ze zijn niet goedkoop 50 euro

• AcouSE
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Volgens mij kun je hetzelfde effect veel goedkoper bereiken door een aantal leds achter het plexi te zetten...

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ja volgens mij is dat zelf ook makkelijk te maken voor veel minder als 50 euro :)

Verwijderd

Als je snel klaar wil zijn moet je gewoon deze kit bestellen. Wil je meer fun van je "EIGEN" case mod, ga dan zelf aan de slag met led's oid. Die frontjes zien en btw wel goed uit.

Verwijderd

Kijk even op de german site van shuttle

http://www.shuttle.com/german/pf11.htm#leuchtblende

Daar staan ze groter en werkend op afgebeeld

M.v.G. Dotje

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 17:22:
Kijk even op de german site van shuttle

http://www.shuttle.com/german/pf11.htm#leuchtblende

Daar staan ze groter en werkend op afgebeeld

M.v.G. Dotje
Bedankt daar heb ik wat aan, wat ik alleen niet snap hoe dat hele frontje verlicht wordt ?

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op 14 januari 2003 @ 02:57:
[...]

Bedankt daar heb ik wat aan, wat ik alleen niet snap hoe dat hele frontje verlicht wordt ?
Het is idd lastig te zien hoe ze de boel hebben verlicht, maar ik zou zoiets zelf meet een klein TL-buisje aanpakken, dat lijkt me wat efficienter dat een rij led'jes bijvoorbeeld en daarbij zijn gekleurde TL's tegenwoordig overal verkijgbaar. :)

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Pimpimmers20 schreef op 14 January 2003 @ 02:57:
[...]

Door een soort folie dat ook achter lcd's zit met backlight

Verwijderd

EL-folie, hebben ze ook bij Conrad alleen niet zo groot. Ik heb ooit een howto gelezen van iemand die dit zelf gemaakt heeft.

Verwijderd

Pimpimmers ben je tevreden met je SB51G?

/me staat op het punt om er een te bestellen maar heeft een steuntje in de rug nodig

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:35

Maximus

There is no substitute

ik ga er 1-tje kopen die ik ga gebruiken als netwerkserver :) en ik vind ze perfect :)

PhD i.o.

• Misanthropia
  • Laatst online: 15:50
ik heb hier ook een SB51G staan. Werkt zonder problemen met een p4 2.4 en een gf4ti4600, dus je hoeft niet bang te zijn dat de voeding met zijn 200 watt het nie trekt.

Verwijderd

Wat voor temps haal je wel niet met die P4 2.4 / GF4Ti4600?

• Misanthropia
  • Laatst online: 15:50
42 idle, 54 full load en dat is met de fan op de laagste stand.

• pimpimmers
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 11:03:
Pimpimmers ben je tevreden met je SB51G?

/me staat op het punt om er een te bestellen maar heeft een steuntje in de rug nodig
Ja hoop perfect ding, ik heb er 2 gekocht :)
1 is klaar P4 2.0GHz, 1GB Ram, 2x 60GB (7200rpm), Geforce 4 440MX, SB live 5.1 en een DVD speler. Deze komt in de huis kamer op de TV met Windows Media Center Edition.

2de is nog niet klaar ik wacht nog op de CPU maar daar komt in een P4 3.06GHz, 1GB Ram (samsung), 2x 80GB (7200rpm), hercules 9700 Pro, SB Audigy2, en een Plextor 48x brander en dit gaat allemaal werken op een 200W voeding.

Zo als je ziet komt er geen floppy drive in maar een 2de HD, floppt gebruik ik toch nooit.

Dus kopen :) ik schok echt toen ik ze kreeg, ik dacht wat kein.
Maar alles pas er in en je kan er gewoon een vette PC van bouwen in een klein kassie :)

Verwijderd

Ik ben erg nieuwsgierig naar hoeveel geluid dit ding nou maakt...

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 23:51:
Ik ben erg nieuwsgierig naar hoeveel geluid dit ding nou maakt...
Die folie niets, alleen de invertor maakt soms een hoogfrequente toon [1khz ofzo]

Verwijderd

Pimpimmers20 schreef op 16 January 2003 @ 00:16:
[...]

Ja hoop perfect ding, ik heb er 2 gekocht :)
1 is klaar P4 2.0GHz, 1GB Ram, 2x 60GB (7200rpm), Geforce 4 440MX, SB live 5.1 en een DVD speler. Deze komt in de huis kamer op de TV met Windows Media Center Edition.

2de is nog niet klaar ik wacht nog op de CPU maar daar komt in een P4 3.06GHz, 1GB Ram (samsung), 2x 80GB (7200rpm), hercules 9700 Pro, SB Audigy2, en een Plextor 48x brander en dit gaat allemaal werken op een 200W voeding.

Zo als je ziet komt er geen floppy drive in maar een 2de HD, floppt gebruik ik toch nooit.

Dus kopen :) ik schok echt toen ik ze kreeg, ik dacht wat kein.
Maar alles pas er in en je kan er gewoon een vette PC van bouwen in een klein kassie :)
2,4 ghz voor een HTPC noem ik ZIEK!
:)
Das echt geld te veel :D

• AcouSE
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Ouwe koe + offtopic vragen/opmerkingen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.