Toon posts:

[JVC TV] Storende geluiden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een JVC tv gekocht, nml. de JVC AV-21BF11S.

Afbeeldingslocatie: http://193.121.210.231/JvcCons/products/images/av21bf11ens.jpg

http://data3.jvc-europe.c...11ENS&Country=Nld&Lang=Nl

Maar de tv maakt storende geluid, deze geluiden komen niet uit de speakers. Het is het best te omschrijven als een mix tussen een krekel en een piepende v-snaar van een auto. Het volume ervan is niet dusdanig hoog dat het apparaat onbruikbaar is, maar het is hoog genoeg om zeer irritant te zijn.
Ik heb een vermoeden dat hier niets aan te doen is, maar weet iemand precies wat dit is en wat er eventueel tegen te doen is.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Zit in de voeding geloof ik. JVC had ook een paar breedbeelds de AV28nogwat. En daar zat een brom in de voeding. Bij jou is dat misschien ook wel het geval.

• Pazzi
  • Laatst online: 31-07 11:37

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Als ik jou was zou ik het ding terug meeslepen naar de winkel en daar laten horen. Ik denk dat hun daar óf het kunnen repareren óf ze je een vervangend toestel aanbieden.
Ik zou er niet zelf aan gaan zitten prutsen daar is 'ie volgens mij ietsie te duur voor...

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• megaleo

megaleo

Special member

Pazzi schreef op 13 January 2003 @ 00:39:
Als ik jou was zou ik het ding terug meeslepen naar de winkel en daar laten horen. Ik denk dat hun daar óf het kunnen repareren óf ze je een vervangend toestel aanbieden.
Ik zou er niet zelf aan gaan zitten prutsen daar is 'ie volgens mij ietsie te duur voor...
offtopic:
Pazzi, Kom jij uit de buurt van Amersfoort?

• BLACK SPIDER NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07 17:16
Bij dit soort dingetjes nooit zelf aan prutsten want dat kan de garantie vervallen!!! dus het beste is om naar de winkel terug te gaan en laten horen wat het probleem is.

• Pazzi
  • Laatst online: 31-07 11:37

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

megaleo schreef op 13 January 2003 @ 00:43:
offtopic:
Pazzi, Kom jij uit de buurt van Amersfoort?
offtopic:
Neen, scheelt ongeveer 80 km. :) Hoezo?

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• megaleo

megaleo

Special member

Pazzi schreef op 13 January 2003 @ 01:03:
[...]

offtopic:
Neen, scheelt ongeveer 80 km. :) Hoezo?
offtopic:
Oh nou er staat niet veel in je profile, maar het leek nogal op iets van iemand die ik ken. Ik vroeg het me gewoon ff af.
Pagina: 1