Ik ben bezig met een inlog class te schrijven. Alleen heb ik een probleempje bij het opvragen van een waarde in een array.
Relevant stukje van mijn code:
Als ik fetch['pkUserID'] doe gaat het goed.. dat vul ik ook in voor de functie. Maar zodra ik die array variable op wil vragen gaat het fout.
Hoewel ik boven aan mijn code ergens dit heb staan:
en dat gaat wel gewoon goed
Weet iemand misschien waar ik de mist in ga?
Relevant stukje van mijn code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| $query = "select ". $userIdColumn. " from ". $user_table. " where ". $usernameColumn. " like '". $formUsername. "' and ". $passwordColumn. "='". $formPassword. "'"; $result = mysql_query($query); $fetch = mysql_fetch_array($result); $num_result = mysql_num_rows($result); #knip knip $this->$user_id = $fetch[$userIdColumn]; $this->$login_correct = 1; |
Als ik fetch['pkUserID'] doe gaat het goed.. dat vul ik ook in voor de functie. Maar zodra ik die array variable op wil vragen gaat het fout.
Hoewel ik boven aan mijn code ergens dit heb staan:
PHP:
1
2
| $formUsername = $_POST[$fieldUsername]; $formPassword = $_POST[$fieldPassword]; |
en dat gaat wel gewoon goed
Weet iemand misschien waar ik de mist in ga?
[ Voor 9% gewijzigd door me1299 op 13-01-2003 00:02 . Reden: layout was beetje verne*kt ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen