Is mijn Audigy kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:09
Ik had eerste een EPoX 8K3a+, daarmee had ik soms gekraak als mijn geluidskaart 5.1 geluid moest afspelen. En soms had ik schokjes in mijn geluid, bijv in een mp3 dat hij een halve seconde oversloeg.

Nou ik dacht, via bug he :) Maar nu ben ik overgestapt naar een epox 8rda+ (nforce2 chipset) en ja hoor nog steeds gekraak met 5.1 geluid + heel soms schokjes als ik een liedje afspeel.

Wat is er aan de hand!

BlaBlaBla

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
ja!

hmm en nu maar ff de vraag lezen

uhm, zoek eens op de site van epox, of die t probleem al kennen of in het grote sb live/audigy topic

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 07:37

JeroenT

hoi!

Nieuwe VIA chipset drivers al gedownload? , misschien je PCI latency wat hoger/lager zetten ?

• Tetsuo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-07 14:11
Heb je al geprobeert om je geluidskaart in een ander PCI slot te doen? Dit wil ook weleens helpen.

Verwijderd

Klubbheads schreef op 13 januari 2003 @ 13:11:
Nieuwe VIA chipset drivers al gedownload? , misschien je PCI latency wat hoger/lager zetten ?
lees dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Gitaarwerk adviseert even te kijken of de IRQ van de audigy gedeelt met de IRQ van je netwerkkaart (als je die hebt dan :7 )

verder in nForce zit toch een geluidskaart ingebouwd? > kijke ven of je die uit kan schakelen (als je dat dan nog niet gedaan had)

verder kan je misschien even de FAQ erbij pakken, en kijken of dat wat problemen oplost :Y)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Pagina: 1