Heej DPC dudes!! Ik wil overstappen naar DPC, maar Behoud ik dan al mij blokkies? En blijft me block submission history hetzelfde? Worden al mijn behaalde blokkies naar DPC overgeheveld? Hoe doe ik dat? Het is de moeite waard! Ik heb per dag 4 a 5000 blocks.. En ik ben bezig om er vet veel te krijgen! Ben het bedrijf waar ik voor werk aan het besmetten met een onzichtbaar koetje!! Zelfs sommige netwerkbeheerders lopen voor me te grazen zonder dat ze het weten!!
Server manager en regedt32.exe RULEZZZZZZZZZZZ!
Verwijderd
Ja, je houd al je blokjes. Er verandert niets aan je individuele statistieken. En of je oude blokjes naar de Dutch Power Cows gaan hangt er vanaf of je member bent geweest van een ander team. Alle blokjes kunnen aan een individu en aan een team toegewezen worden. Blokjes die aan jou (het individu) zijn toegewezen blijven dus altijd van jou.
Ben je dus niet eerder member van een team geweest gaan al je oude blokjes naar ons. Anders krijgen we alleen nieuwe blokjes. In beide gevallen denk ik dat ik voor het hele team spreek met: welkom bij de Dutch Power Cows.
PS: pas een beetje op met illegaal grazen. Dat vinden ze bij distributed niet zo leuk.
Ben je dus niet eerder member van een team geweest gaan al je oude blokjes naar ons. Anders krijgen we alleen nieuwe blokjes. In beide gevallen denk ik dat ik voor het hele team spreek met: welkom bij de Dutch Power Cows.
PS: pas een beetje op met illegaal grazen. Dat vinden ze bij distributed niet zo leuk.
Da's klote!! ik ben al bijna 1,5 jaar lid van een klotekluppie!! dus me 160,000 blocks zijn naar de haaien!! Ach ja, jammer! Ik begin wel opnieuw bij DPC. Enne: 90% van me koetjes zijn ervan op de hoogte dat ze het gebruiken, behalve sommige domme collega's die het toch niet snappen, die ga ik het ook niet uitleggen!! Ze komen er toch niet achter.. }->
Verwijderd
Ueberhaupt welkom bij Neerlands number one Grassscheisserei !
Elect ? Wat is Zeeuws voor "welkom"
?
Enne - collin, zolang je niet iemand bent die uit volle borst meeblert met Blof's "Zeeuwse kust" dan zou ik gewoon op je zelfde emailadres blijven hoor. Als je dagelijks boven de 5000 uitkomt dan is dat genoeg om steeds in de top-30 te komen.
Elect ? Wat is Zeeuws voor "welkom"
Enne - collin, zolang je niet iemand bent die uit volle borst meeblert met Blof's "Zeeuwse kust" dan zou ik gewoon op je zelfde emailadres blijven hoor. Als je dagelijks boven de 5000 uitkomt dan is dat genoeg om steeds in de top-30 te komen.
Jah ik ga voor de top 10 elke dag!! hehe.. nog flink wat regedt32 te doen!!
collin, wordt zo snel mogelijk lid van DPC en help ons naar de top. Jammer van je 'oude' blokjes, maar 5000 per dag is sowieso mooi. Daar kom je een eind mee in de dagstats van DPC. Vergeet niet dat we ook nog proxyservers hebben waar je je stats elk kwartier kan zien.
Welcome
Welcome
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Wat je oude blokjes betreft : Die zien we niet bij DPC komen, maar blijven WEL op je participant-stats staan.
Link naar DPC-stats : http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=10313
Link naar DPC-stats : http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=10313
Ik krijg bij bovenstaande link: That team is not known. Maar deze melding krijg je bij elk team.. Ach getver.. Ik heb gewoon geen geduld!!
De stats box vna dnet is nog een beetje de weg kwijt. Zal binnenkort weer opgelost zijn, ze hadden een "los fannetje"
Verwijderd
ff een vraagje hoe zet ik blokjes die op een ander e-mail adres zijn gegraasd op mijn nieuwe e-mail adres voor dpc?
heb gelezen dat het kan maar weet niet meer hoe.
even uitleggen aub.
Mo-Bees voor team graasland
heb gelezen dat het kan maar weet niet meer hoe.
even uitleggen aub.
Mo-Bees voor team graasland
Je gaat naar edit your information en dan onderaan retire this email address permanently. Nieuwe adres invoeren en klaar is Mo-Bees
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
YES!!!!!!!!!! Ik ben DPC gejoined!! gaat morgen pas in volgens d.net
maar goed!! op naar de overwinning!!!!
Verwijderd
collin:
GEFELICITEERD!! Welkom!!
Ga je ook al je vrienden overhalen om koetjes te laten grazen en de DPC te joinen?
GEFELICITEERD!! Welkom!!
Ga je ook al je vrienden overhalen om koetjes te laten grazen en de DPC te joinen?
Moooooohhhhhhiiiiiiii 
Weer een nieuw lid, welkom Collin
en onthou mijn motto:
"Grazen met je luie donder !!!"
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=266543
Weer een nieuw lid, welkom Collin
en onthou mijn motto:
"Grazen met je luie donder !!!"
http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=266543
Hoppa!! eerste dag en meteen in de top 30!! Ik had niet anders verw8!!!!!!!
MOOOOOH!!!!!!
MOOOOOH!!!!!!
welcome to the cow fields
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Pagina: 1