hoi,
ik heb een probleempje met mijn huidige configuratie
-Iwill KA266-RAID
-512 mb ddr ram pc2100
-amd xp 1700+ (palomino)
-POV geforce 3ti-200
elke keer als ik een game of 3dmark opstart krijg ik na ongeveer 1 minuut een lockup m'n pc blijft niet hangen maar het spel\3dmark wel want ik kan mijn systeem wel gewoon standby zetten en weer terug gaan naar windows
het ligt niet aan de temps want ik heb 5 casefans en 1 slotcardcooler
cpu stressed met een paar keer burn in wizzard is 46 graden lijkt mij niet te warm toch??
videokaart ligt het ook niet aan die heeft ramsinks er zit een grote fan op te blazen en er blaast ook nog een casefan op (zit in de zijkant van mijn kast blowhole)
zelf als ik mijn videokaart en proc onderklok krijg ik lockups
ik denk dus dat het aan mijn voeding ligt die geeft heel beroerde voltages
het is een powermax voeding 350 watt en hij geeft aan:
2.5v = 3.44
3.3v = 3.44
5v = 4.70
12v = 12.00
waar denken jullie dat dit aan ligt ik heb geen reserve voeding liggen om te testen maar als jullie ook denken dat het aan de voeding ligt bestel ik meteen een nieuwe
ik heb een probleempje met mijn huidige configuratie
-Iwill KA266-RAID
-512 mb ddr ram pc2100
-amd xp 1700+ (palomino)
-POV geforce 3ti-200
elke keer als ik een game of 3dmark opstart krijg ik na ongeveer 1 minuut een lockup m'n pc blijft niet hangen maar het spel\3dmark wel want ik kan mijn systeem wel gewoon standby zetten en weer terug gaan naar windows
het ligt niet aan de temps want ik heb 5 casefans en 1 slotcardcooler
cpu stressed met een paar keer burn in wizzard is 46 graden lijkt mij niet te warm toch??
videokaart ligt het ook niet aan die heeft ramsinks er zit een grote fan op te blazen en er blaast ook nog een casefan op (zit in de zijkant van mijn kast blowhole)
zelf als ik mijn videokaart en proc onderklok krijg ik lockups
ik denk dus dat het aan mijn voeding ligt die geeft heel beroerde voltages
het is een powermax voeding 350 watt en hij geeft aan:
2.5v = 3.44
3.3v = 3.44
5v = 4.70
12v = 12.00
waar denken jullie dat dit aan ligt ik heb geen reserve voeding liggen om te testen maar als jullie ook denken dat het aan de voeding ligt bestel ik meteen een nieuwe
May Lyssa aid you