bij het compilen van sommige programma's (gaim, openoffice, enz) krijg ik onderstaande error:
Mijn tweede "probleem" is dat als ik met xine een film kijk en ik ga naar fullscreen, mijn framerate zo laat word dat de film schokkerig word. In normale window mode is er geen probleem, ik heb de nvidia drivers ook geinstaleert en ik weet dat het mogelijk is want vorige week heb ik met debian dezelfde film wel goed op fullscreen gespeelt.
Ik dacht dat kdm de oorzaak kon zijn maar ook als ik gewoon met startx start dan heb ik hetzelfde probleem.
code:
Hieruit begrijp ik dat er een error is die geen error is ofzo 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| make[3]: *** [gaim] Error 1 make[3]: Leaving directory `/var/tmp/portage/gaim-0.59.8/work/gaim-0.59.8/src' make[2]: *** [all-recursive] Error 1 make[2]: Leaving directory `/var/tmp/portage/gaim-0.59.8/work/gaim-0.59.8/src' make[1]: *** [all-recursive] Error 1 make[1]: Leaving directory `/var/tmp/portage/gaim-0.59.8/work/gaim-0.59.8' make: *** [all-recursive-am] Error 2 !!! ERROR: net-im/gaim-0.59.8 failed. !!! Function src_compile, Line 42, Exitcode 2 !!! (no error message) |
Mijn tweede "probleem" is dat als ik met xine een film kijk en ik ga naar fullscreen, mijn framerate zo laat word dat de film schokkerig word. In normale window mode is er geen probleem, ik heb de nvidia drivers ook geinstaleert en ik weet dat het mogelijk is want vorige week heb ik met debian dezelfde film wel goed op fullscreen gespeelt.
Ik dacht dat kdm de oorzaak kon zijn maar ook als ik gewoon met startx start dan heb ik hetzelfde probleem.