[winxp] automatisch verbinden internet

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Drummerboy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 20:46
mmm, ja even een vraagje, ik heb al uitgebreid gezocht op de search maar kon niks vinden, het is blijkbaar nogal moeilijk om met een alcatel usb modem automatisch verbinding te maken met het internet zodra je de computer opstart. dit houdt dus in dat het niet lukt zonder bijvoorbeeld internet explorer op te starten, of outlook aan te zetten, de vraag is dus: Hoe schakel ik in dat zodra ik de computer opstart er gelijk een inet verbinding is?

Verwijderd

Volgens mij kan je dit doen door een snelkoppeling naar de verbinding in de 'Opstarten' te zetten.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Je kunt toch ook als je inlogt de optie use dialup connection aanvinken? Dan gaat ie automatisch inbellen.
Dat was in win2k wel altijd zo tenminste, gebruik, als het bij xp al bestaat, dan wel de classic logon.

hmmz

Verwijderd

Daar staat zelfs een mooi stukje over in de IT FAQ. Heb je dat al doorgelezen?

Verder vond ik met de Omega search als ik zocht op alcatel usb automatisch inbellen ook nog wel wat relevante links.

Ik zal ook nog even een move aanvragen voor je naar Internet en Telefonie, maar of ie echt gemoved wordt weet ik niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 10:14 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Mwoa, ik geloof dat je er met de tips van Silverstar al wel goed uitkomt (doe bijv. eens enkel een ping zodat er een verbinding wordt opgebouwd zonder dat er een scherm open hoeft te blijven staan) :)

Succes

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.