Toon posts:

[OC] Fuzzy Logic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een MSI K7T-Turbo raid, daar krijg je gratis Fuzzy Logic 4 bij. Maar ik kan nix veranderen zogauw ik mijn fsb verander blijft hij gewoon op 1660Mhz staan
8)7
Kent iemand het probleem??

Verwijderd

Click je wel eerst FSB aan ?

Verwijderd

Topicstarter
ja duhh en als ik dan mijn fsb op 134 ipv 133 zet word mijn Mhz rood aangegeven maar er gebeurt nix mee

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:45

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Je CPU is waarschijnlijk gelockt. Had ik ook met een K7T Turbo en een Duron. FSB op 170 gezet staat die Duron nog op 800 MHz.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Verwijderd

Topicstarter
Met FL4 ik kan de fsb en de multiplier niet veranderen
In de bios kan ik de Multiplier wel veranderen, en de fsb niet

Verwijderd

Dat FL4 werkte ook niet bij mij :(
Ik had hem op "auto" staan en dan moet hij na 2/3 minuten vast lopen en dan staat hij op zijn beste FSB :O
Niet dus hij loopt niet vast :?
ik vind het trouwens ook best wel vaag dat hij moet vast lopen om de beste FSB er uit te laten komen :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 23:58:
Dat FL4 werkte ook niet bij mij :(
Ik had hem op "auto" staan en dan moet hij na 2/3 minuten vast lopen en dan staat hij op zijn beste FSB :O
Niet dus hij loopt niet vast :?
ik vind het trouwens ook best wel vaag dat hij moet vast lopen om de beste FSB er uit te laten komen :?
dat is niet de beste fsb, maar de hoogste stabiele. Hij doet em steeds iets omhoog en kijkt dan ff snel of ie stabiel is. Blijft ie dan hangen dan doet ie de fsb iets omlaag en dan heb je dus het hoogste mogelijke. Maar handmatig oc'en werkt toch veel beter.

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:51
je moet wel op go drukken he 8)7
Anders weet ik het niet

Verwijderd

Ik heb een MSI KT4V-L en daar zat ook Fuzzy Logic bij, en mijn CPU is ook gewoon gelocked (Palomino) maar ik kan met Fuzzy wel mijn FSB veranderen, niet echt stabiel ofzo...

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 15:38:
Ik heb een MSI KT4V-L en daar zat ook Fuzzy Logic bij, en mijn CPU is ook gewoon gelocked (Palomino) maar ik kan met Fuzzy wel mijn FSB veranderen, niet echt stabiel ofzo...
Maar in de Bios kan je het lijkt mij toch ook veranderen, altans, dat heb ik gedaan met mijn MSI KT4V-L en een AMD XP 2100.

De standaard fsb in de bios is 133 geloof ik (bij een 2100) en ik loop op 140. Niet echt denderend maar toch.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Ja maar als hij niet geunlocked is en je verandert niet alleen de FSB maar ook de MP dan herkent het mobo je processor niet meer en moet je een CMOS reset, mijn max overclock is ook maar een 1660 @ 1750

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18
AxzZzel schreef op 12 January 2003 @ 23:07:
Je CPU is waarschijnlijk gelockt. Had ik ook met een K7T Turbo en een Duron. FSB op 170 gezet staat die Duron nog op 800 MHz.
Zucht... als je CPU gelocked is betekend dat een vaste MP. Je FSB echter is nooit gelocked, en kan je in theorie altijd aanpassen :)

Probeer cpuFSB eens, als die je FSB niet omhoog krijgt lukt het geen enkel programma :D

//edit
1667Mhz @ 1820 hier, oftewel een FSB van 146. Maar daar werk ik nog aan >:)

[ Voor 9% gewijzigd door FragFrog op 13-01-2003 16:16 ]

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 20:10

DSK

boeiend...

Mijn ervaring met Fuzzy Logic: het werkt meer niet dan wel...
Wel lachen met die auto overclock functie :) Kan het programma in minder dan een minuut zien of je systeem stabiel is op een setting 8)7

Blog (Linux-related)

Pagina: 1