Toon posts:

celly 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een asus p2b bx mobo die geen lager dan 1,8 volt doet maar ik ben toch van plan de celly over te clokken hij moet het tovh gewoon zien of niet en welke confurter moet ik gebruiken

vast bedankt suijkerbuijk

• TheGrimReaper
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

TheGrimReaper

zeg maar gewoon Tom :)

doe is een poging zonder spelfouten mischien vat ik het dan

= TheGrimReaper op tweakers

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>doe is een poging zonder spelfouten mischien vat ik het dan[/quote]Een zin begint met een hoofdletter. En eindigt met een punt. Het is "Doe eens", en niet "doe is". Het is "misschien" en niet "mischien".

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Maar..... zinnen beginnen nooit met het woord 'EN' en er komt nooit een komma voor een 'EN'.

Wie gaat mij nu verbeteren?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>en er komt nooit een komma voor een 'EN'.[/quote]Daarom staat er ook een punt. :)

Maar dat een zin nooit begint met "En", daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben!

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Ach als je even wat moeite doet begrijp je z'n vraag wel. Hij heeft een Asus mobo die geen voltage onder de 1,8 Volt ondersteund. Hij wilt een celly 2 kopen en die overklokken met een voltage van 1,8 volt.
Dit kun je prima doen en de standaard intel koeler die bij een celly 2 zit voldoet al om op 1,8 Volt te draaien. Ik heb m'n celly 2 600 op 900 mhz draaien met een voltage van 1,95 Volt en als koeling gebruik ik een Golden Orb.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
als converter kun je beste MSI master ding neme. wordt toch wel als beste gezien.

enneh grim ja jij bent een ster in nederlands of nie? lol
Pagina: 1