Toon posts:

Gigabyte GA-7VAXP blijft soms hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eergisteren nieuwe shit ontvangen.....

1.Gigabyte GA-7VAXP
2. Samsung PC3200 DDR geheugen, 512 MB
2 x Maxtor HDD 40 gb, 7200 RPM
1 AMD XP 1800 + (TB)

Heb verder een 300 watt voeding, mijn harde schijven in RAID 0 met de onboard raid chip, en mijn oude Geforce 2 kaartje nog. Alles is nog standaard.......

Nu heb ik het volgende probleem. De pc blijft soms hangen. Als ik maar 1 venster van IE heb geopend, reageert de muis niet voor een paar seconden. Dan zit het hele systeem vast. Heb al wat gespeeld met de Bios instelling, laatste bios update, maar het probleem blijft.... heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?

- Proc temp = 19 graden

(kan een modje de topictitel aanpassen?)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 21:22 . Reden: topictitel ]

Verwijderd

Wat voor supercooling heb je om die 1800+ zo koel te houden?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat zitten er verder in dat systeem? Geluidskaarten/netwerkkaaren? Al eens verschillende drivers geprobeerd? Al allerlei VIA patches/bugfixes erop gezet?

titel fixed

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 21:24:
Wat voor supercooling heb je om die 1800+ zo koel te houden?
1 casefan, 1 system fan en een koeler voor m'n pc met die buisjes van onder naar boven (kan niet op de naam komen :) )

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 12 January 2003 @ 21:24:
Wat zitten er verder in dat systeem? Geluidskaarten/netwerkkaaren? Al eens verschillende drivers geprobeerd? Al allerlei VIA patches/bugfixes erop gezet?

<small>titel fixed</small>
thanxs...

Heb er 1 netwerk kaartje in, z'on el cheapo ding. Ik gebruik de on-board sound nog even, en heb de laatste 4-in1 drivers en de laatste bios update. Welke Via patches zou ik kunnen proberen?

- het word steed leuker.... halverwege een mp3'tje loopt het winamp tellertje door, maar hoor ik niks meer. Daarna wel weer... wat is dat allemaal?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 22:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Laatste Drivers voor Raid controller werken ook niet...

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 21:47:
[...]

1 casefan, 1 system fan en een koeler voor m'n pc met die buisjes van onder naar boven (kan niet op de naam komen :) )
Bedoel je toevallig de Swiftech MCX462-U?

Hier te bewonderen: Swiftech MCX462-U

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1