Ik zou graag in na volging van pda en wap .tweakers.net
, een imode.tweakers.net zien komen
. Zodat ik met me imode toestel tweakers.net beter kan lezen dan met wap
. En pda is te groot
. Zou dit mogelijk kunnne zijn
Is mogelijk, maar op dit moment hebben andere dingen prioriteit.
Professioneel Hyves-weigeraar
Er waren idd ooit plannen voor rond de invoering van imode, maar die zijn op dit moment op een laag pitje gezet zoals Wouter al zegt.
Het ontbreken van een imode toestel is ook een reden waarom er nog geen imode pagina is.
Als je dan toch bezig bent, maar dan ook direct een WAP-pagina in kleur
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Femme schreef op 13 January 2003 @ 00:17:
Het ontbreken van een imode toestel is ook een reden waarom er nog geen imode pagina is.
Mag geen belemmering vormen...KPN geeft die dingen zo ongeveer gratis weg tegenwoordig
I-mode zou ook nog kunnen gaan floppen...
Er bestaan ook imode emulators, kun je dus gewoon testen op je pcFemme schreef op 13 januari 2003 @ 00:17:
IF Tweakers goes i-mode
THEN i-mode:=1337
ELSE i-mode:=0
WAP is ook niet echt super hot, en het heeft natuurlijk al een behoorlijke voorsprong op I-Mode
I-mode is gewoon html met een c ervoor. Wat tagjes erbij gekomen en klaar. Ik denk dat Femme dit in een avondje klaar heeft want het stelt allemaal zeer weinig voor.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Dus het zuigt niet zo hard als WAP (één vreemd tekentje en je hele WAP-pagina ist kaputt, niet handig als HTML omgezet moet worden naar WML)?
Femme schreef op 14 January 2003 @ 01:51:
Dus het zuigt niet zo hard als WAP (één vreemd tekentje en je hele WAP-pagina ist kaputt, niet handig als HTML omgezet moet worden naar WML)?
Imode is in het zgn chtml
Een versimpelde (x??)html.
Ikzelf heb samen met een paar vrienden een demo-webshop in zowel WAP als imode omgezet en imode was opzich redelijk te doen. Het belangrijkste wat het miste was geloof ik tables en het is natuurlijk wat gevoeliger voor foutieve html.
En bovendien zijn er wel wat (webbased) imode-emulators waar je op zijn minst het een en "niet helemaal compatible met alle toestellen" zou kunnen inzetten
[ Voor 3% gewijzigd door ACM op 14-01-2003 02:26 ]
Het is gewoon cHTMLFemme schreef op 14 January 2003 @ 01:51:
Maar als het ontbreken van een imode toestel het grootste probleem is, meld * Termi zich nu persoonlijk aan als i-mode tester voor twekaers.net
De meeste van die webbased dingen zijn gewoon iframes met een klein parsertje. Toen ik gewoon mijn site opgaf nam die alle javascripts en tabellen meeACM schreef op 14 January 2003 @ 02:26:
[...]
Imode is in het zgn chtml
Een versimpelde (x??)html.
Ikzelf heb samen met een paar vrienden een demo-webshop in zowel WAP als imode omgezet en imode was opzich redelijk te doen. Het belangrijkste wat het miste was geloof ik tables en het is natuurlijk wat gevoeliger voor foutieve html.
En bovendien zijn er wel wat (webbased) imode-emulators waar je op zijn minst het een en "niet helemaal compatible met alle toestellen" zou kunnen inzetten
Zaken als pricewatch (altijd handig op pad) op I-mode moet toch te doen zijn... cHTML is wel netjes en eenvoudig opgebouwd.
Natuurlijk kun je ook gewoon wap.tweakers.net opvragen via I-Mode, maar in cHTML kun je net wat meer... Makkelijker mee te werken.
Als hier wat mee gaat gebeuren lijkt het mij wel leuk hier aan mee te werken... Mail is bekend...
Natuurlijk kun je ook gewoon wap.tweakers.net opvragen via I-Mode, maar in cHTML kun je net wat meer... Makkelijker mee te werken.
Als hier wat mee gaat gebeuren lijkt het mij wel leuk hier aan mee te werken... Mail is bekend...
Als er I-mode komt vind ik dat er ook een Vodafone Live! geoptimaliseerde versie moet komen.
En dan kunnen ze wel alles gaan doen, dussuh nope houdt op denk ik
En dan kunnen ze wel alles gaan doen, dussuh nope houdt op denk ik
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Maken we ook live.tweakers.net 
Maar, lijkt mij wel leuk om een I-mode page van t.net te hebben/maken. Hoewel ook wap.tweakers.net en pda.tweakers.net via I-Mode kunnen worden bekeken
Maar, lijkt mij wel leuk om een I-mode page van t.net te hebben/maken. Hoewel ook wap.tweakers.net en pda.tweakers.net via I-Mode kunnen worden bekeken
Ik heb vandaag een I-modetoestel binnengekregen en het eerste wat ik (natuurlijk) probeerde was tweakers.net, naja wap.tweakers.net werkt natuurlijk goed, maar in kleur is toch veeel geiler

Dus bij deze vraag ik nog een keer hoe het met de I-mode/Live/GPRS-site plannen van Tweakers.net staat
Dus bij deze vraag ik nog een keer hoe het met de I-mode/Live/GPRS-site plannen van Tweakers.net staat
Ik denk dat door het uitblijven van het grote succes van iMode dit geen hoge prioriteit heeft. Daarnaast speelt voor Femme waarschijnlijk mee dat iMode en Vodafone Live geen open standaarden zijn. Een kleurenversie van pda.tweakers.net zou natuurlijk wel leuk zijn.
Wat is een GPRS-site
Pardon???Dries Arnolds schreef op 04 april 2003 @ 19:50:
Daarnaast speelt voor Femme waarschijnlijk mee dat iMode en Vodafone Live geen open standaarden zijn.
Nfi, maar daar staat het een en ander duidelijker in beschreven dan menig ander open standaard.
stuur een brief naar Vodafone/KPN dat je nederlands grootste hardware site best zou willen omzetten als je zo'n toestel had.
Denk niet dat ze aarzelen.......
Denk niet dat ze aarzelen.......
[ Voor 3% gewijzigd door Saus op 04-04-2003 22:27 ]
Dat is de softwarekant ja. Maar wat als je een mobieltje wil maken dat iMode geschikt is? Juist, dan moet je betalen.LauPro schreef op 04 april 2003 @ 22:13:
[...]
Pardon???Heb je wel is op de site gekeken van iMode? Binnen 5 klikjes ben je aangeland bij een pdf: http://www.imode.nl/imode...20i-mode%20site%201.3.pdf
Nfi, maar daar staat het een en ander duidelijker in beschreven dan menig ander open standaard.
Aja, dus open source is per definitie gratisDries Arnolds schreef op 04 april 2003 @ 23:01:
[...]
Dat is de softwarekant ja. Maar wat als je een mobieltje wil maken dat iMode geschikt is? Juist, dan moet je betalen.
Deze discussie loopt weer nergens op uit. Nee, er staat geen i-mode site op de planning en het ziet er ook niet naar uit dat die er binnen afzienlijke tijd op komt te staan.
[ Voor 70% gewijzigd door Wouter Tinus op 04-04-2003 23:44 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()