Toon posts:

PC beeld loopt vast, maar runt wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
okey, ik heb nu een heel vaag probleem.. kheb een nieuwe pc mooi en aardig (amd xp + gf4) met w2k .. en ik heb alles geupdate (windows + kaart), maar toch loopt qde pc "väst" ik kan wel ALT+TAB doen, en winamp loopt door... maar ja de rest werkt nix, alles is zwart..

ik heb toen geprobeert om de kaart goed erin te steken, maar daar lag het niet aan (mn 3D kaart) ik heb gekeken voor win2k updates, kijken voor crashes met mijn pc.. maar zou gewoon nie moeten... als ik games speel, hoe lang dan ook, dan crashtie niet.. dat vind ik echt raar..

heeft iemand een idee wt hier aan de hand is? (ik heb zelfs DDR verwisselt met andere pc, lag het ook nie aan)
de pc zelf is goed, en HDD kan het niet zijn.. want het is geen totale crash..
als ik pc herstart.. reageert niets zegtie.. sluitie alles af en rebootie gewoon.. alsof er nix aan de hand is..

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Virusje ?
Uhhm mischien wordt je cpu te heet ? kan van alles zijn , kan je niet wat duidelijker zijn ?
Vermeldt ook even wat je daarvoor met je pc hebt gedaan, updates gedaan, mischien foute combinaties van drivers met direct x.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Verwijderd

Topicstarter
lhmmh... ik heb dx8 geinstalleerd... sp3 package van w2k geinstaleert... ennuh.. ja vd rest nix bijzonders aan updates.. tis gewoon vaag, want pc runt gewoon fijndoor hoor..
als ik afmeld moet ik paar dingen laten afsluiten en daarna plop werktie werr