Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Strausss' mod (PICS)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kheb me de afgelopen vakantie bezig gehouden met casemodden (de eerste keer)
kzou graag weten wat jullie er van vinden. Ook id-tjes om verder te modden zijn zeer welkom.

Ik heb 3 akasa led koelers eringezet, 2 zijn zichtbaar, 1 niet (in voeding)
verder heb ik een window gemaakt (zoude nie zegge 8)7 ) en heb ik er ook een caselight in geplaatst. kheb getijfeld hem een ander kleurtje te geven (de kast) maar ik heb schrik hem te verkloten.

Ik heb alle onderdelen bij xxlcases belgie gehaald (in hasselt)

Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL9/865804/1567327/18364475.jpg

window

Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL9/865804/1567327/18364471.jpg

de voorkant

Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL9/865804/1567327/18364466.jpg

de led-koelertjes

hier zijn mn specs :9~
http://specs.tweak.to/4958

Reacties pleazzz ;)

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:54
Ziet er netjes uit :)

Alleen ff kabels opruimen misschien?

Verwijderd

Topicstarter
Super__Nerd schreef op 12 January 2003 @ 19:57:
Ziet er netjes uit :)

Alleen ff kabels opruimen misschien?
Dat is ondertussen gebeurd (kabels)

heb je missch nog ideen?

Verwijderd

ziet er netjes uit :)

alleen naar mijn mening een te groot window, iets ingetogener vind ik mooier :) maar das jouw keuze..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 20:01:
ziet er netjes uit :)

alleen naar mijn mening een te groot window, iets ingetogener vind ik mooier :) maar das jouw keuze..
ja, iets kleiner had wel gemogen (de rubber aan de binnenkant van de window was iets te dik aan een kant om de zijkant erop te schuiven, dat heb ik opgelost met een breekmes :7)

Verwijderd

wat voor case is het hijs wel mooi

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kijk das beter in vergelijking tot daarnet ;)

leuke mod, maar is dat ding echt je aan en uit knop :?
en de plannen :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 20:07:
wat voor case is het hijs wel mooi
een enlight EN-7230
kging me een systeem samestellen en ik ben gewoon naar pcwinkel gegaan, ze hadden daar een paar kasten staan en ik heb deze maar gekozen
iets van een 90 euro met voeding koste die.

Verwijderd

Topicstarter
AMD_er schreef op 12 januari 2003 @ 20:08:
Kijk das beter in vergelijking tot daarnet ;)

leuke mod, maar is dat ding echt je aan en uit knop :?
en de plannen :?
wees gerust, das niet mn aan-uitknop van de pc, maar wel die van mn caselight, khad geen andere plek om die gemakkelijk weg te werken.

Verwijderd

Zijkant van de kast vindt ik zeer mooi :) , alleen voorkant vindt ik een beetje strak. Die blauwe LED koelers vindt ik ook heel mooi!

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
1 vraagje:
Je hebt drie led koelers erin zitten, 2 in de kast, 1 in de voeding.

Maar die zie je niet.

Waarom dan geen gewone koeler ;)

Verwijderd

Topicstarter
Notehoutelade schreef op 12 January 2003 @ 20:23:
1 vraagje:
Je hebt drie led koelers erin zitten, 2 in de kast, 1 in de voeding.

Maar die zie je niet.

Waarom dan geen gewone koeler ;)
Ik zie die koeler wel, he, langs de achterkant :)

kheb er enkel geen pic van

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 20:24 ]

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dacht al. Want het zou wel schelen in de prijs denk ik :)

En als je hem dan toch niet zag...

Verwijderd

Die ziet er idd heel mooi uit..

Echt geen opmerkingen aan

• SoeperKees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 21:05
window is idd wel groot maar vind het wel mooi...zit er allemaal netjes uit :) GJ

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
tis een beetje een standaard mod, maar wel eentje die heel goed is afgewerkt! :)
nice job dude!

Mn 3D printer blogje..

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 12:13

Bluppy2

Hip!

ik vind hem vrij standaard... Het enige wat je zelf gemaakt heb is de windowskit.. en dat zie je ook vrij vaak... De windows-etch is (gok ik) niet zelf gemaakt, en fans met ledjes zie je ook steeds vaker. Sorry, maar ik vind het niet bijzonder.

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:56
Niet bijzonder, maar wel leuk. Misschien nog iets met de voorkant doen (stealth mod / fanbus / lcd)

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 16:35

megaleo

Special member

Zeker wel netjes gedaan!! _/-\o_ Keep on modding!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 14:32

Goku33

Ownage!

Die design voorkant van je kast (of hoe dat dan ook heet :P) zit er niet helemaal goed op, ff vastdrukken. Verder vind ik die window-etch er een beetje tussen gepropt, hij paste maar net op de window. Ik vind het mooier als je aan de zijkant van die etch nog wat meer ruimte zou hebben, nu zit hij iets te dicht op de rand van de window.

Ik moet wel zeggen dat je dat raamrubber heel netjes hebt afgewerkt :Y). Verder nette mod hoor!

Hebbie ook pics van het donker?

Verwijderd

Topicstarter
Goku333 schreef op 12 January 2003 @ 21:54:
Die design voorkant van je kast (of hoe dat dan ook heet :P) zit er niet helemaal goed op, ff vastdrukken. Verder vind ik die window-etch er een beetje tussen gepropt, hij paste maar net op de window. Ik vind het mooier als je aan de zijkant van die etch nog wat meer ruimte zou hebben, nu zit hij iets te dicht op de rand van de window.

Ik moet wel zeggen dat je dat raamrubber heel netjes hebt afgewerkt :Y). Verder nette mod hoor!

Hebbie ook pics van het donker?
die voorkant van de kast zit nu vast, dit kon eerst niet door het raamrubber waardoor het zijpaneel wat bol kwam te staan.

Verwijderd

Topicstarter
kzal nog wat pics in het donker maken

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

nu we hier toch bezig zijn, weet iemand hoe prijzig krimpkous is?

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Verwijderd

Topicstarter
*update*

dit is niet in het donker (als ik flits afzet trekt het op iets en als ie opstaat dan ist klaarlicht en zie je het licht van de koelers amper)

deze fotos zijn gemaakt door screenshots te maken van een avi die ik opgenomen had met de digicam, daardoor is het licht wel veel beter zichtbaar maar de kwaliteit is net iets minder.

Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL9/865804/1567327/18373970.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL9/865804/1567327/18373963.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL9/865804/1567327/18373961.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pic2.picturetrail.com/VOL9/865804/1567327/18373954.jpg

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik mn drives nog ga stealthen, ik denk eraan vanboven op mn kast ook nog een fan te maken (outtake) maar hoe kan ik dit het beste doen?

Verwijderd

met een dremel:) , idd ff l je 5,25 inch dingen een kleurtje geven zal wel mooi zijn, maybe je lpower en hd led ook blauw doen?

Verwijderd

ziet er spacey uit :) ook de fans achterin. ehm misschien 1 tipje voor het oog. ik vind de cdrw en dvd in het midden mooier,. dus die knop op de onderste afdekplaat de cdrw en dvd in het midden en een afdekplaatje boven in,. een outtake fan bovenin,. ehm, gat maken en er netjes een fangril op schroeven om het netjes af te werken ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 22:44:
ziet er spacey uit :) ook de fans achterin. ehm misschien 1 tipje voor het oog. ik vind de cdrw en dvd in het midden mooier,. dus die knop op de onderste afdekplaat de cdrw en dvd in het midden en een afdekplaatje boven in,. een outtake fan bovenin,. ehm, gat maken en er netjes een fangril op schroeven om het netjes af te werken ?
bedankt voor de tip, ik denk dat ik dat zal doen. kheb 1 probleempje om de drives te stealthen door middel van een plaatje ervoor te zetten. Mn drives hebben zoiets op hun geschroevd om in die rails te passen, nu kan ik de drives niet dieper duwen (om dikte plaatje te compenseren)

edit:
dat wordt gewoon wat gaatjes boren in die dingen die op de drives geschroevd zijn, dat ik daar niet eerder aan gedacht had 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 22:55 ]

Verwijderd

Waarmee heb je die window in je sidepanel gemaakt?? Gedremeld???? En die radiation??? Is dat een sticker??? Verder verry nice!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ziet er wel aardig uit

Verwijderd

Mooie gemodde voeding! Mooie cpu cooler (krijg ik ook :) )! En window is ook mooi, alleen misschien is het window net de klein voor die etch die erop zit... verder leuke mod!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Outsync schreef op 12 January 2003 @ 22:09:
nu we hier toch bezig zijn, weet iemand hoe prijzig krimpkous is?
Bij conrad gemiddeld zo'n 1,75 euro per meter (1,19 tot 2,44 voor de meest gangbare maten) :).

En b.t.w. leuk gedaan die mod, die fanhole kan je met een dremel, figuurzaag of zeven-gaten zaag doen.

System specs

Verwijderd

Ziet er goed uit!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
T ziet er netjes uit ook de afwerking, maar ik vind alleen dat raamrubber zo lelijk :r Ik had gekozen voor electriciteits draad maar that's your choice

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 19:53:
id&tje (mods) om verder te modden zijn zeer welkom.

die heb ik nog nooit gezien, misschien dat iemand zo'n window maakt, das wel mooi toch?

Ziet er mooi uit man!! die window ziet er ect vet uit! en dan voor de eerste keer he! Toppie! :)

(leuke specs by the way... :9~

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 00:39:
Waarmee heb je die window in je sidepanel gemaakt?? Gedremeld???? En die radiation??? Is dat een sticker??? Verder verry nice!
nee, niet gedremeld maar met een wipzaag (zo noemt dat toch denk ik :? )
dat radiation teken is een sticker.

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11 09:26
Nijs hoor :9~

Verwijderd

mooi modje

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Mooie Mod. Ik ben zelf erg fan van een mooi raamrubbertje. Dat geeft een mooi professioneel uiterlijk. "Helaas" had mijn case al een standaard window, en zit daar geen raamrubber in, maar ik zit eraan te denken om dat alsnog toe te voegen. :)

Verders, tja, die knop schopt kont! Ik wil ook nog een mooie baybus maken voor mijn fans en CCFL. Alleen ben ik rete slecht met electronica, en er zit al zoveel pre-mod in mijn case.
Ik wil echt iets zelf doen aan mijn kast, iets orgineels! >:)

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
En speciaal voor jou mijn 600e post! :D
Een likje verf zou wel welkom zijn... Maar verder heel erg mooi!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Hoi, coowle casemodding man! ;) echt wel sjiek. houde zo jonge

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 21:23:
Hoi, coowle casemodding man! ;) echt wel sjiek. houde zo jonge
thx

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 22:31:
ik denk dat ik mn drives nog ga stealthen, ik denk eraan vanboven op mn kast ook nog een fan te maken (outtake) maar hoe kan ik dit het beste doen?
Ik doe zo iets met een decoupeerzaag, netjes aftekenen en voorzichtig zagen.
In plastic gebruik ik een grote gaten zaag van 8 cm.

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
ik heb die case ook :D , die van mij is helemaal zwart met aan de voorkant een zilver/grijs achtige lijst er omheen. cd/roms/dvd/brander ook zwart (floppy en usb bay niet te vergeten).

edit

ff pic gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.voortman/MVC-004S.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/w.voortman/MVC-005S.JPG

het zijn idd erg mooie kasten (was al zwart btw , nog maar een weekje oud)

[ Voor 38% gewijzigd door Cougar op 14-01-2003 00:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Cougar schreef op 14 januari 2003 @ 00:10:
ik heb die case ook :D , die van mij is helemaal zwart met aan de voorkant een zilver/grijs achtige lijst er omheen. cd/roms/dvd/brander ook zwart (floppy en usb bay niet te vergeten).

edit

ff pic gemaakt

[afbeelding]

[afbeelding]

het zijn idd erg mooie kasten (was al zwart btw , nog maar een weekje oud)
dat lijstje aan de voorkant is ook van plastic bij jou?
ik vind die zwarte versie wel :9
als ik mn case zou spuiten dan zou ik een combinatie van donkerblauw en zwart nemen, weet iemand ofdat ik dat plastic zomaar zou kunnen spuiten (vrij glad), of zou die verf niet pakken?

Verwijderd

ik heb mischien nog wel een suggestie, mischien ietsiepietsie minder dik raamrubber niet dat het lelijk is maar ik het maakt je window zo erg opvallen tegenover de rest van je kast, je kan beter wat minder dik nemen dat maakt het meer 1 geheel!

Verwijderd

Heeel erg mooi gedaan. Heb zelf ook net een casemod en ik vroeg me af van wie is die window etch (winkel, merk?) en hoe groot zijn die? Wil ik graag weten voor mijn eigen mod.

Verwijderd

Topicstarter
ga eens naar www.xxlcases.be, daar is keus genoeg (afmetingen enzo staan daar ook bij), de etch die ik heb is in 2 maten verkrijgbaar, ik heb de grote.
Pagina: 1