Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Welke kleur nog bij deze ccfl's ?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Topicstarter
Ik zoek nog een derde en laatste ccfl om bij te plaatsen in mijn chieftec dragon midi tower..
Helemaal vanboven, boven de voeding dus, staat een rode ccfl die verlicht daarmee heel de bovenkant cd-roms e.a en voeding fan.

rechts vanvoor naast de HDD bak staat de blauwe regelbare ccfl.. deze verlicht het mobo een beetje en de 'dragon' aan de voorkant.

Nu zoek ik nog een passende kleur die ergens vanachter in mijn case zou moeten komen..

Ik zoek met wat ervaring in kleuren kennis die weten welke kleuren zouden passen/een mooi effect zouden geven.

:7

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Verwijderd

Meschien is groen een leuk kleurtje erbij 8)

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Een groene kan wel mooi staan, vooral als je nog groene pcb's hebt (printplaten zoals moederbord en beeldkaart).

-edit-
Noooooooooooooo, niet nog eens.

[ Voor 19% gewijzigd door Resistor op 12-01-2003 19:39 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

ja groen staat er erg mooi bij hoor.......

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Wat jij mooi vind en wat past kunnen wij niet voor jou beslissen. Kijk gewoon wat er beschikbaar is en maak voor je zelf uit wat je mooi vind. Het is tenslotte jouw kast.

Dit topic is gesloten.