[detonator 4] BIj films wel geluid, geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:18
Ik heb dus sinds het installeren van detonator 4 drivers (heb nu echt elke 4x.xx versie geprobeerd, ook de wqhl) geen beeld meer via mijn tv kaartje en als ik films (divx, dvd en avi) kijk. Het geluid doet het wel gewoon.

Weet iemand wat er mis is... Ik ben al aan het rommelen met mijn overlay instellingen en kan nu wel het beeld fullscreen op 1 monitor krijgen. maar dus niet meer in vensters.

Setup:
Asus V8420 ti4200 128mb
dual monitor setup 1*tft 1*crt
heb nu driver 41.09 geinstalleerd staan
Met versie 30.82 werkt het wel (ja die kan ik ook draaien, maar het moet toch gewoon mogelijk zijn op 4x.xx te draaien)

KnowYourBeans

Verwijderd

Installeer de codecs eens opnieuw.

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:18
heb ik al een paar keer gedaan, helaas zonder resultaat :(

KnowYourBeans

Verwijderd

Klint als problemen met nview 2.0
In 30.82 zit nog nview 1.0, deze werkt bij mij ook veel beter.

Bij 2.0 moest ik iedere keer mijn tweede monitor (TV) opnieuw instellen op PAL, en daarna was het beeld heel erg wazig....
Blijf nog gewoon bij 30.82 tot er een fatsoenlijke versie is..

• noltha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-07-2025

noltha

Hantam!

Nou ik heb dus ook dat nview 1 veel beter werkt dan nview 2 sterker nog met nview 2 krijg ik geen beeld op mijn TV. (ik gebruik een scart aansluiting van een zeer oude philips tv) Ondannks dat ik composiet of superVHS gebruik -> no go! Met de nview1 drivers word composiet gewoon ook via het supervhs aansluitingkje ontvangen.

het lijkt wel dat je in nview2 als je composiet selecteerd je ook echt de composiet aansluiting moet hebben, en dat het signaal niet meer gesplitst via je s-vhs aansluitng word gegeven. (slecht zaak want ik moet of: 1. 30.xx of eerder drivers gebruiken of 2. een 7 meter lange composiet kabel kopen)

Nee niet netjes gedaan van Nvidia

Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700

Verwijderd

Thanks voor de tips... Dat was dus ook het probleem wat ik had.....
Pagina: 1