Toon posts:

3 pc's in netwerk met ADSl

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Dit zal al wel vaker aan de orde zijn geweest, maar in de search kon ik geen gericht antwoord vinden.

Het volgende:

Ik heb 3 PC's, stel winXP, mandake8.2 en win98. Verder heb ik een ADSL mxstream USB modem. Het doel is alle drie de pc's op internet, waarvan een met webserver (stel apache) en alle drie in een netwerk.

Vraag: wat heb ik hier voor nodig? Het onderlinge verkeer zal niet erg groot zijn (i.v.m. Switch vs Hub)

Wil er niemand antwoorden of is deze topic al 300 keer aan de orde geweest zou het fijn zijn als er informatie beschikbaar was die op deze specifieke vragen een antwoord zou geven.

Thanx

Adrian

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-01 17:24

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Dit soort vragen is idd al vaker langsgekomen. Vandaar dat deze handige FAQ is geschreven: Hoe deel ik Internet ? .

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Verwijderd

Als je 1 vd 3 als server wilt laten draaien, stel ik voor hierop een software-matige router (bv. winroute als het een win-systeem betreft) te laten draaien en de clients via deze router te laten werken ;)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

Dit zal al wel vaker aan de orde zijn geweest, maar in de search kon ik geen gericht antwoord vinden.
Dat is dan wel bijzonder merkwaardig aangezien 1/4 van alle topics in NT hierover gaan ...

We hebben er zelf een volledige FAQ van gemaakt:
Hoe deel ik Internet ?
Zie de FAQ dus

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.