Toon posts:

ADSL 256 kbit moet zijn 768kbit

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gister adsl, blijkt dat ik verbonden ben met 256kbit, en ik heb adsl comfort van planet??! Hoe kan dit, heeft dit er mee te maken dat je snelheid langzaam kan zijn in het begin als je er voor het eerst opgaat en dat je later de gewone snelheid krijgt??

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
mischien een foutje van planet? heb je een of ander 'lite' abbo ipv comfort?

hoe meet jij je snelheid? www.mordax.nl ??

A wise man's life is based around fuck you

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Lijkt me niet, wellicht hebben ze het verkeerd gedaan. Ik zou je helpdesk even bellen ipv het hier te vragen. Dit kunnen we niet weten :) Met mazzel zijn ze open nu en weet je het met 10min :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Is het 'gewoon' langzaam, en maak je daaruit op, dat je misschien wel een 256kbit verbinding hebt? Of heb je daadwerkelijk een linerate van 256kbit op je verbinding?

Wanneer het laatste het geval is, moet je er even over bellen. Bij Mxstream krijgt een user namelijk vanaf het begin al de aangevraagde linerate.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gebeld en men zegt dat het aan t feit ligt dat er storing is, dus maar hopen dat het snel opgelost is, naja, eindelijk adsl

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 17:59:
Ik heb net gebeld en men zegt dat het aan t feit ligt dat er storing is, dus maar hopen dat het snel opgelost is, naja, eindelijk adsl
Kijk eens aan :) zie je, valt weer mee he :)

Eindelijk ADSL :) welcome online man :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Topicstarter
Ow, als ik verbinding maak staat er verbonden met 256 kbit, ik neem aan dat dit de linerate is? sorry ben niet zo thuis op de gebied

• Access
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:54
Als er staat dat je verbonden bent op 256Kbit dan ben je verbonden op 256Kbit, en hoger dan 32Kbyte/sec zul je dan nooit halen.

Verwijderd

Topicstarter
Ochja, we zien het wel, komt wel goed

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 18:05:
Ochja, we zien het wel, komt wel goed
Ik denk een softwarematig probleem in de centrale, zal wel niet zo lang duren hoop ik voor je.....komt goed, have fun............

Verwijderd

Een kennis van mij heeft het omgekeerde: hij heeft een adsl lite abo en heeft een 1024 kbit lijn gekregen, hij kan ook downen met 100+ Kb/s Het is gewoon niet eerlijk (duurt nou al een paar maanden)

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ze hebben me dus waarschijnlijk verkeerd aangesloten, maar wat er nu weer aan de hand is... Ik kan maar af en toe op internet, lampje van adsl op het usb modem flikkert de hele tijd, flikkert het niet kan ik er eindelijk op dan is dat maar voor een uur ofzo en dan valt internet uit, ik kan niet bellen als ik op adsl zit, en als ik aan t bellen ben hoor ik een krakend geluid, zijn er nog andere mensen die dit soort problemen hebben gehad?

Verwijderd

topictitel: ADSL 256 kbit moet zijn 768kbit

in mijn woordenboek is ADSL comfort bij planet nog steeds 512 kbit? of heb ik heel stiekem nou ook 768kbit zonder het gemerkt te hebben :?

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 19:00:
Oke, ze hebben me dus waarschijnlijk verkeerd aangesloten, maar wat er nu weer aan de hand is... Ik kan maar af en toe op internet, lampje van adsl op het usb modem flikkert de hele tijd, flikkert het niet kan ik er eindelijk op dan is dat maar voor een uur ofzo en dan valt internet uit, ik kan niet bellen als ik op adsl zit, en als ik aan t bellen ben hoor ik een krakend geluid, zijn er nog andere mensen die dit soort problemen hebben gehad?
Heb je de splitter wel aangesloten?
En ook goed aangesloten?
Misschien de adsl en telefoon uitgangen verkeerdom gedaan?

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

WTF? heee, ik download nu met 82kbite per sec, wat vet, zo ontdek je nog eens wat op GOT :)

<offtopic> ff een update gedraait op m'n dictionary :P 768kbit nu :) </offtopic>

ff ontopic, je moet gewoon de rekening niet betalen totdat je op 512.. euh 768kbit zit. werkt goed hoor. 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 19:20 . Reden: geen idee ]

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 19:09:
topictitel: ADSL 256 kbit moet zijn 768kbit

in mijn woordenboek is ADSL comfort bij planet nog steeds 512 kbit? of heb ik heel stiekem nou ook 768kbit zonder het gemerkt te hebben :?
8)7 8)7 8)7
Ja... je hebt echt iets gemist, DeLuke (LOL). Kijk niet vreemd op als je een dezer dagen met een snelheid van rond de 80 KB download... dat hoort zo ;) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• MickMack
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:25
Ik heb ook comfort en ga nog met 512 kbit/sec. Maarja, ze schijnen het stapsgewijs door het hele land aan te passen naar 768 kbit/sec, en wij zijn weer bijna als laatste :(

The JavaScript GoT Tracker

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

MickMack schreef op 13 januari 2003 @ 19:22:
Ik heb ook comfort en ga nog met 512 kbit/sec. Maarja, ze schijnen het stapsgewijs door het hele land aan te passen naar 768 kbit/sec, en wij zijn weer bijna als laatste :(
Vrees niet, hier in Leiden was het ook dik een week vroeger dan verwacht, je hebt goeie kans dat het bij jou ook binnen een week zover is.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe snelheid is al ingevoerd hiero
bobo1on1 schreef op 13 januari 2003 @ 19:11:
[...]

Heb je de splitter wel aangesloten?
En ook goed aangesloten?
Misschien de adsl en telefoon uitgangen verkeerdom gedaan?
Ja alles is goed aangesloten, zelfs nog laten controleren door iemand die ook adsl heeft

[ Voor 160% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 19:46 ]

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem hiero
Een abbo bij xs4all basic en een lite verbinding ofte wel 256 kbit en 64kbit up.
Heb me misselijk hebelt met XS en kpn
Er zou een monteur in de centrale zijn geweest en gekeken hebben en zegt kei hard dat er nog totaal geen data verkeer is geweest .
En hoe zit ik dan nu op inet pff
Ben eens benieuwt hoe lang het duur voor ze er achter zijn wat er mis is
Heb al 3x een line check aan gevraagt .
Hoop dat het niet al te lang meer gaat duren :-(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 17:27:
Er zou een monteur in de centrale zijn geweest en gekeken hebben en zegt keihard dat er nog totaal geen data verkeer is geweest .
En hoe zit ik dan nu op inet pff
Dit kan een monteur op de centrale helemaal niet zien - maar ze kunnen dit wel centraal in het systeem zien. Waarschijnlijk is je profiel verkeerd ingesteld.
Je moet echt een probleem aanmelden en een ticketnummer vragen. Iemand aan de helpdesk kan deze vraag namelijk niet beantwoorden - dit moet uitgezocht worden. Als zij echt geen dataverkeer over je modem zien, terwijl je wel internet, is dat een extra reden om een probleem aan te melden (probleem nr 2)!!!
Waarschijnlijk heeft het geen zin in discussie te gaan met iemand aan de telefoon, zorg alleen dat er een ticket wordt gemaakt zodat iemand er naar gaat kijken die er echt verstand van heeft.

Oh, en XrAiDeN, jij kan beter ook even bellen, want dit is waarschijnlijk een fout en geen storing, en aan storingen wordt automatisch gewerkt, maar op fouten moet je ze waarschijnlijk wel eerst wijzen....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 19:46 ]

Verwijderd

ah mocca das info waar ik wat aan heb morgen weeeeeeeeeeeeer bellen !!! Bah

Er moet iets fout zijn in de centrale
En idd xs4all vroeg zich ook af hou hun in de centrale kunnnen zien of er data verkeer is /is geweest
Moet wel zeggen dat ze je bij xs4all goed helpen kijken echt alles voor je na
of je goed inlogt enz
en idd die gast wat je aan de tel krijgt hebben echt zo een lijst voor zich liggen die ze met je door willen nemen waar je nix aan heb
maar Heeej thanx

Verwijderd

Heb vandaag nog tel gehad van kpn over het probleem .
Er was dus weer een monteur in de centrale en belde thuis op u heb een storing op de telefoon lijn .
Nee ik heb een storing /te weinig snelheid met adsl kort gezegt weeeer het zelfde verhaal vertellen .
De monteur zei oowh dan weet ik het ook niet .
Krijg een andere monteur aan die lijn die zo te horen wel verstand van had .
Het zou er dus aan liggen dat de provider en kpn langs elkaar door gewerkt hebben .
Ze zouden nu met xs4all kontact op nemen het zou een dag of 2 duren .
Ben eens benieuwt of ze het waar maken

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:57

Sport_Life

Solvitur ambulando

Een vriend van me kreeg ADSL plus ipv basic :P. Na een maand was zn verbinding ineens weer normaal (basic) :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 15-01-2003 17:38 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Verwijderd

Ah kijk aan belde net weer een monteur .
En heb nu wel de goeie snelheid .
Hiero in de centrale zaten /zitten nog btw zei hij kabels gekruist her ender
Het heeft bij nu dus 1 week geduurt valt dan nog mee eigenlijk
Mijn tip bellen bellen heb ik ook gedaan heb echt soms 3x perdag ofzo gebelt
maar thanx voor de tips allemaal

Verwijderd

lol ik heb xs4all basic en down met 160kb foutje denk ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij is het probleem nu inmiddels deels opgelost, er zat een defecte modemkaart in de centrale, maar nu heb ik weer een ander probleem, af en toe als ik online ga dan ben ik weer verbonden met 256/64, als ik dan mijn pc herstart heeft hij weer de goede snelheid (768/128), planet internet zegt dat dit aan kazaa ligt, maar dit lijkt me stug... weet iemand van jullie hier meer over

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

wat een ongelovelijk domme opmerking zeg. Natuurlijk ligt je verbindingssnelheid niet aan kazaa. Dat is vast een 1e lijner die gehoord heeft dat 90% van de "snelheidsproblemen" komen doordat Kazaa m60 dingen aan het DL'en is of aan het supernoden is ofzo (wat overigens ook daadwerkelijk zovaak het geval is :P). Gewoon nog een keer bellen en duidelijk uitleggen dat je snelheid wel goed is, maar dat de verbindingssnelheid 256kbit/sec is, soms...

Start desnoods ff msconfig op en zet alle programma's in 'opstarten' uit en vertel dat bij de helpdesk :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Hier kun je zelf niets aan doen, het probleem ligt bij planet. Neem dus met hun eens contact op :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.