waarom moest mijn topic dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:37
Mijn topic over het wachtwoord op eigen homepage is gesloten met de opmerking leer een servertaal .Maar ik wil 1 ding weten met dat wachtwoord, dan is het toch debiel om een servertaal te gaan leren. Jullie sluiten wel topics die sirieus zijn en niet met de search te vinden.

:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is er dus mis met je instelling. Jij wilt gewoon iets dat werkt.

Wij zouden ook willen weten hoe zoiets werkt. En wij zouden het zelf schrijven. Het forum heeft dan wel Programming & Webscripting, maar er staat nergens dat iemand anders dat voor je gaat doen. Als je hier voor jezelf komt, moet je ook bereid zijn om er tijd en moeite in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
't gaat om Wachtwoord op eigen Homepage - maar het lijkt me een vrij makkelijk iets, basic vraag. GoT is juist een forum voor de vergevorderde nerds computergebruikers, en geen helpdesk.

Probeer Google en kijk op sites die over het maken van sites gaan :)

[ Voor 2% gewijzigd door Rafe op 12-01-2003 17:47 . Reden: woordje vergeten |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

je kunt beter even mailen met d2k@tweakers.net

zn sluitmessage is niet echt uitgebreid, maar misschien wil ie het over de mail wel toelichten... :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.