Logitech Cordless Mouse - Duimknop/Wiel

Pagina: 1
Acties:

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Ik zie dat dit probleem wel erg vaak voorkomt bij de Cordless Mouse versie van Logitech.

Ook ik heb het probleem met 2 systemen die, je raad het al, Cordless Mouse hebben.

Ik kan het volgende concluderen met een test met UT2003:

* MouseWare uit (EM_EXEC dus non-actief) : Geen wiel, wel duimknop.
* MouseWare aan (EM_EXEC dus actief) : Geen wiel, geen duimknop.

Soms is het ook nog es dat de duimknop niet meer functioneerd na wat veranderingen met MouseWare (ookal is EM_EXEC uit). En Game_whl.exe heeft totaal geen invloed gehad (alles draait hier WinXP).

Ik weet dat er een aantal topics over gaan, maar geeneen geeft echt een goed antwoord op de problemen die zit voordoen met deze muizen.

Heeft iemand enig idee wat Logitech heeft gedaan met MouseWare? Aangezien een MouseMan Optical en een standaard MouseMan (allebei met draad) het gewoon vlekkeloos doen en alles kunnen gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door pSycho-Y2K op 12-01-2003 17:42 ]

Verwijderd

Welke versie van MouseWare heb je?

• pSycho-Y2K
Alles is hier de nieuwste versie :)

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
De oplossing hier was: Uninstall mouseware... of beter gezecht ik heb mouseware er nog nooit opgehad (1x in het begin dan)

• pSycho-Y2K
Maar, dan werkt de duimknop niet (althans, na een frisse herinstallatie van OS zonder MouseWare erop), en da's het punt, het moet beide werken :-/

[ Voor 5% gewijzigd door pSycho-Y2K op 12-01-2003 18:06 ]

• Arjan Scholl
pSycho_Y2K schreef op 12 January 2003 @ 18:05:
Maar, dan werkt de duimknop niet (althans, na een frisse herinstallatie van OS zonder MouseWare erop), en da's het punt, het moet beide werken :-/
Hier werkt de duimknop normaal onder XP, zonder mouseware troep. Het enige is dat ie als 'vorige' knop fungeerd in Explorer, Iexplorer en Mozilla (getest) en als je hem wil laten dubbelklikken moet je toch mouseware installeren.

• pSycho-Y2K
Het rare is dat als je de duimknop toewijst aan een bepaalde knop met MouseWare, dat het dan ook niet functioneerd :(

De bedoeling is dus dat de duimknop en de wiel moet functioneren in games (met name UT2K3, Q3A, BF1942).

[ Voor 4% gewijzigd door pSycho-Y2K op 12-01-2003 18:10 ]

• Arjan Scholl
pSycho_Y2K schreef op 12 januari 2003 @ 18:10:
Het rare is dat als je de duimknop toewijst aan een bepaalde knop met MouseWare, dat het dan ook niet functioneerd :(

De bedoeling is dus dat de duimknop en de wiel moet functioneren in games (met name UT2K3, Q3A, BF1942).
Vaag zooitje, ik heb geen problemen met mij Mouseman Dual Optical en ook niet bij kennisen met een Cordless Desktop, allebei zonder MouseWare.

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-06 18:49
het vage is ook dat in het ene spel werkt de duimknop niet als mouseware draaid en in het andere spel werkt het wieltje weer niet maar de duimknop wel.

en ook aleen de versie zonder draad heeft er last van , de versies met draad werkt zowel de duimknop als het wieltje zonder mouseware te draaien

('k zit elk weekend bij pSycho te gamen dus 'k heb er daar ook last van, thuis heb ik een versie met draad en die werkt zonder mouseware prima)

[ Voor 11% gewijzigd door eXcyle op 12-01-2003 18:17 ]

• pSycho-Y2K
Ehmmm, dus als ik het goed begrijp laat Logitech dit probleem links liggen?

Ik begrijp er helemaal nix van, omdat de mousen met draad gewoon prima met de software werken, waarom dan de Cordless MouseMan Wheel niet :-?

• pSycho-Y2K
!!!! DIT PROBLEEM IS OPGELOST !!!!!

Ik kwam vandaag een website tegen die zei dat als Logitech muizen problemen hebben, dat je ze op de USB poort moet proberen.

Zo gezegd, zo gedaan.... en met succes!! :) :)

De Duimknop en de Wiel werken tergelijk in games :)
Pagina: 1