Philips matrix printers

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar windoos drivers voor 2 philips matrix printers, en wel de
Philips NMS 1433 en de
Philips NMS 1437

Kan iemand mij daaraan helpen?¿

Verwijderd

Jesus een matrix printer die heb ik al in jaren niet meer gezien.

Antwoord: Zou het niet weten, sorry

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Wat is een matrixprinter? ;)

Verwijderd

Een matrix printer werkt met naalden. zo genaamde printnaalden. Een teken word opgebouwd uit puntenmatrix. Een oude werkt met
...
...
...
naalden.
De nieuwe hebben 24 naalden.
Dus hoe meer naalden hoe hoger de resolutie.

Met een matrix printer kan je meerde vellen papier tegelijk printer, omdat de naalden er door heen gaan.

Genoed zo

Verwijderd

Probeer het eens op
www.winfiles.com
www.download.com
www.altavista.com

Zal wel vlink moeten zoeken

• FReaKaNDeLL
  • Niet online
Ik heb al gekeken op philips.nl (lastige page voor dit soort dingen)
winfiles.com
shareware.com
download.com
maar geen drivers voor philips producten, dus ook niet voor de printers die ik heb :(

Verwijderd

Sorry
maar dan kan ik je niet verder helpen.
Probeer Philips een e-mailtje te sturen, en vraag naar drivers.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Kijk even op de site van Philips voor pc-produkten, die zit <a href="http://pcstuff.philips.com">hier</a>.
Dat is een apart stuk van de site, ik hoop voor je dat je hier iets kunt vinden, anders is er denk ik weinig hoop, misschien nog <a href="http://drivers:all@www.driverguide.com/guide/search.htm">DriverGuide</a>.
Philips e-mailen op zich weinig kans, die hebben geen emailadres op de site, alleen een 0900-lijn (wat op zich gewoon waardeloos is natuurlijk).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Poltergeist
  • Nu online
Zijn die dingen niet compatible met de Epson LX serie. Dacht van wel namelijk, en die drivers zitten standaard in Windows.

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Volgens mij zij de meeste matrixprinters compatible met IBM Proprinter. Die drivers zijn namelijk nog wel te vinden.

Verwijderd

Matrixprinters hebben idd geen echte specifieke drivers, de meeste zijn wel compatible met elkaar. Als het goed is heeft de windows cd-rom die drivers wel, probeer er anders eentje van star. Die heeft windows wel.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anders kun je misschien ook de drivers voor de Star LC10, LC20 of LC24 installeren, die zijn ook vrij universeel, en zitten standaard in Windows.

Virussen? Scan ze hier!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

epson of ibm drivers zouden 't idd moeten doen. ik meen me te herinneren dat de philips matrixprinters gewoon bij seikosha ingekocht werden (degene die ik ooit had tenminste wel).

<a href="http://www.seikosha.com"">seikosha</a> maakt weliswaar geen printers meer maar op hun site beweren ze hun printers epson en ibm compatible zijn.
Pagina: 1