Toon posts:

Probleem met snelheid Newszilla.xs4all.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er meerdere mensen die problemen met de snelheid van newszilla.xs4all.nl hebben. Downloaden vanaf welke site van het internet: rete snel. downloaden van newszilla.xs4all.nl. Snel,langzaam,snel,langzaam,snel... Lekker F@$k dus.

Kan helaas nergens iets vinden over dit probleem. :(

dus vandaar deze vraag

greetz DaSpruit

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
euhm, vertel es iets meer, bijvoorbeeld
welk abbo heb je?
hoe snel kun je normaal downloaden?
hoeveel haal je met newszilla.xs4all.nl? :O

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je hoeft niet onder elke post een groet te zetten hoor, tweakers groeten elkaar permanent. ;)

Maar goed, wbt. je probleem.
Newszilla is nog altijd een test server, dit zal ook nog wel een tijd zo blijven aangezien Xs4all het beste aan hun klanten wil aanbieden. Zoals je ziet lukt dit nog niet, het gebruik van deze server is gratis terwijl het 1 van de grootste servers ter wereld is en waar je bij anderen nog een hoog bedrag voor betaald en een data limiet heb.

Je zal je hier gewoon bij neer moeten leggen, zodra het een officiele server wordt en je gaat er (apart) voor betalen dan zijn dit soort klachten terecht. Echter tot nu toe niet dus.

Verwijderd

Topicstarter
arjants schreef op 12 januari 2003 @ 15:12:
euhm, vertel es iets meer, bijvoorbeeld
welk abbo heb je?
hoe snel kun je normaal downloaden?
hoeveel haal je met newszilla.xs4all.nl? :O
Heb Fast ADSL. Haal een effectieve download van 110 KiloByte p/s.
Normaal haal ik ALTIJD deze snelheid. Denk zelf dat ze bezig zijn met de server, maar wil dit graag bevestigd zien.

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 12 January 2003 @ 15:13:
Je hoeft niet onder elke post een groet te zetten hoor, tweakers groeten elkaar permanent. ;)

Maar goed, wbt. je probleem.
Newszilla is nog altijd een test server, dit zal ook nog wel een tijd zo blijven aangezien Xs4all het beste aan hun klanten wil aanbieden. Zoals je ziet lukt dit nog niet, het gebruik van deze server is gratis terwijl het 1 van de grootste servers ter wereld is en waar je bij anderen nog een hoog bedrag voor betaald en een data limiet heb.

Je zal je hier gewoon bij neer moeten leggen, zodra het een officiele server wordt en je gaat er (apart) voor betalen dan zijn dit soort klachten terecht. Echter tot nu toe niet dus.
Dat van die testserver ben ik met heel goed bewust, maar wil graag de ervaring weten van andere xs4all gebruikers. Straks ik denken ach zal wel aan hen liggen. Straks ligt het aan een instelling van mijn pc waar ik overheen kijk :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 15:18:
[...]

Heb Fast ADSL. Haal een effectieve download van 110 KiloByte p/s.
Normaal haal ik ALTIJD deze snelheid. Denk zelf dat ze bezig zijn met de server, maar wil dit graag bevestigd zien.
Alstu, de bevestiging ?
http://www.xs4all.nl/nieuws/storingen/showreport.php3?id=578

Misschien heeft dat er nog mee te maken ?

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Newszilla Feed
Een van de binary servers van newszilla is gecrashd. Daardoor ervaren
gebruikers momenteel snelheids- en feedproblemen. We zijn momenteel
bezig de server weer up te krijgen.
Gebruikers kunnen voor textnewsgroups news.xs4all.nl gebruiken.
Excuses voor de overlast
Misschien dat dit probleem nog steeds niet helemaal opgelost is.

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 12 January 2003 @ 15:25:
[...]

Alstu, de bevestiging ?

Misschien heeft dat er nog mee te maken ?
Dat is dus iets wat ik zeker wil weten. Van andere XS4ALL gebruikers :*)

Verwijderd

Topicstarter
Heineken schreef op 12 januari 2003 @ 15:26:

[...]

Misschien dat dit probleem nog steeds niet helemaal opgelost is.
Dat van misschien blijft zo ook misschien. maar weet jij ook of andere XS4ALL gebruikers dit ook misschien hebben?????

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 15:34:
[...]

Dat van misschien blijft zo ook misschien. maar weet jij ook of andere XS4ALL gebruikers dit ook misschien hebben?????
Ik heb hier een XS4ALL-Basic abbo, en ja, ik heb ook major snelheidsproblemen => +/- 5-10 kB/sec......erg traag dus......even geduld en dan zal het wel weer opgelost zijn. Zoals eerder gezegd, het is een testserver......

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hier is het ook vrij traag (ik werk wel via een @Home-connectie met mijn XS4all-user/pwd op Newszilla.

Maargoed, hij werkt op zich wel, da's het voornaamste :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Undeclinable schreef op 12 januari 2003 @ 15:48:
[...]

Ik heb hier een XS4ALL-Basic abbo, en ja, ik heb ook major snelheidsproblemen => +/- 5-10 kB/sec......erg traag dus......even geduld en dan zal het wel weer opgelost zijn. Zoals eerder gezegd, het is een testserver......
Kijk hier was ik naar op zoek! _/-\o_ Heel erg bedankt voor je reactie!!!

Verwijderd

Topicstarter
wildhagen schreef op 12 January 2003 @ 15:56:
Hier is het ook vrij traag (ik werk wel via een @Home-connectie met mijn XS4all-user/pwd op Newszilla.

Maargoed, hij werkt op zich wel, da's het voornaamste :)
Thx ... Nu weet ik dat het dus aan hen ligt.
En ja gelukkig werkt het wel ... B)

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-05 15:40
Heb ook een Xs4all basic abbo ....en idd met nieuwe headers binnen halen
gaat het tergend langzaam....downloaden ben ik nog niet eens aan toegekomen... :(

RichardVos.nl

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Fox-Racing schreef op 12 January 2003 @ 16:14:
Heb ook een Xs4all basic abbo ....en idd met nieuwe headers binnen halen
gaat het tergend langzaam....downloaden ben ik nog niet eens aan toegekomen... :(
Ik weet niet of iemand hier XNews gebruikt (nieuwslezer), maar klopt het dat het scannen van elk artikel ook veel langer duurt dan gebruikelijk?? Ik haal nu een gem. snelheid van 12 kB/s.

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

Verwijderd

Topicstarter
Undeclinable schreef op 12 januari 2003 @ 16:20:
[...]

Ik weet niet of iemand hier XNews gebruikt (nieuwslezer), maar klopt het dat het scannen van elk artikel ook veel langer duurt dan gebruikelijk?? Ik haal nu een gem. snelheid van 12 kB/s.
Vooral de headers binnenhalen gaat tergend langzaam. Heb zelfde probleem. Met GrabIt en met newsbinpro. Ligt dus echt aan newszilla.xs4all.nl.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 15:34:
[...]

Hier met Xs4all Fast ADSL gaat het niet echt lekker. Voorlopig zal het nog wel aanmodderen blijven. :/

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-05 15:40
ik gebruik trouwens Newsbin Pro.. :)

RichardVos.nl

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
gaat de laatste dagen juist beter hier in den haag

...

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2004 08:07 ]

• epjwpsvk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-03 08:42
Ik dacht dat ze bij xs4all naar een ander gebouw aan het verhuizen zijn. dat die newsserver niet helemaal goed werkt op dit moment zal niet de hoogste prioriteit hebben. Ik heb zelf een basic abonnement bij xs4all en de laatste paar dagen gaat het downloaden van bestanden over het algemeen weer iets sneller en meestal het ophalen van newsheaders ook. Vervelend is wel dat vaak bestanden niet compleet of helemaal niet op de grotere servers staan zoals a.b.nl

AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Helaas gaat het binnenhalen van de headers nog steeds tergend langzaam. Ik heb XS4ALL basic abbo (met snelheidsverhoging)... Iemand nog ergens een status update gevonden wat betreft de newszilla-server verhuizing?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Meukee, genoeg gekickt dit topic. mmedia, ik denk dat je beter even met XS4all kunt mailen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.