Toon posts:

Vraagje over de nieuwe muizen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.
Ik heb nu een Logitech Cordless Mouseman Wheel. Die ligt lekker in de hand. Nu heb je die ook met een laser (optical ding) maar met een staart. Wanneer komt hij uit zonder staart???

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 16:16

noshit

Ik heb gehoord dat die dingen teveel stroom gebruiken om zonder draad (en met batterij) te kunnen werken.

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik.
Dus vraag ik wanneer hij uitkomt.
Moet toch lukke, Anders doen ze er maar een duracel extra in. Ik til mijn muis toch niet op

Verwijderd

Zal echt wel een keer komen. Als ik zo een gok mag doen, denk ik dat ze er een soort lader bij doen, voor als je die muis niet gebrukt, je hem er in kan leggen.

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb die optical mouseman (donkerblauw, nice design, en zoals je al zei, ligt lekker in de hand :))
Erg tevree over (mog ook wel voor da geld zeg).
Maar ik snap niet wat nou psies het nut is van een draadloze muis. Persoonlijk kan ik me ff geen plek indenken waar de draad ECHT in de weg zit, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op school bij my heb ik weinig ruimte voor een draad en dat Quaked heel verrot. Dat kan je niet goed naar boven. Maar een muis geeft extra weerstand tegen om naar boven te gaan. Dus dat vind ik niet echt fijn. Kan het weten want ik heb al 5 jaar met een staartje gewerkt
Pagina: 1