Toon posts:

Werkt een tft scherm ook in een 320cds

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een paar week geleden een balpen op het toetsenbord laten liggen van mn laptop en het ding toen in de haast ingeklapt, Krak.

Nou ben ik dus op zoek naar zon display, en ik weet al dat de display's van de 220/300/310/4010 cds er ook in passen (is dezelfde laptop met andere cpu) maar werken de tft schermen ook van de cdt uitvoeringen? Ik heb nl nog een DSTN uitvoering.

[EDIT] Het is dus een Toshiba Satelite 320CDS

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 17:57 ]

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 09:09
Nee, gaat helaas niet werken. De aansluiting op je videokaart is gemaakt voor een DSTN scherm. Je zou dan ook je videokaart moeten vervangen. Als er een gelijke type laptop is geweest met het enige verschil het scherm, dan is het misschien nog wel haalbaar.

Verwijderd

Topicstarter
tja ik vroeg maar even, want ik weet dat het met die ouwe shitec gevallen wel wou, maar deze wist ik niet

Verwijderd

Topicstarter
Het serienummer is trouwens Sharp VF2000P02 en is 12.1 inch DSTN (heb hem net even uitgebouwd

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
ik heb een jaar geleden bij een bedrijf stage gelopen dat greyhouse heet (zoetermeer).
die had een bergje van die verotte toshiba's (ook 320cds)
zou kunnen dat er nog wat ligt waarvan het scherm nog intact is. je zou ze eens kunnen bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Sharkzor, ik zal het eens proberen

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 19:37
PROnline schreef op 12 januari 2003 @ 14:56:
Nee, gaat helaas niet werken. De aansluiting op je videokaart is gemaakt voor een DSTN scherm. Je zou dan ook je videokaart moeten vervangen. Als er een gelijke type laptop is geweest met het enige verschil het scherm, dan is het misschien nog wel haalbaar.
Omdat dit het enige topic was wat ik hierover kon vinden (google was geen grote hulp dit keer), een kickje. Nouja, kick zou niet hoeven, 't is alleen als aanvulling voor de search bedoeld...

Ik heb zojuist de DSTN van mijn Armada 1500c vervangen door een TFT-panel. Dat werkte niet,waarna ik hier terechtkwam. Wat uiteindelijk werkte was het "LED Status Panel" (het verbindings-printplaatje tussen het mainboard en het display ook te vervangen. En TADA ik het werkt!
Pagina: 1