Toon posts:

eComStation Demo

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik las op een site dat een of ander computer blad in duitsland een ISO had van een demo van eComStation. Die werd bij het blad geleverd.

Nou ik mijn vraag weet iemand een download locatie hiervan ?? of is die toch een warez request ?? lijkt mij haast niet, maar toch.

Ik kan die demo nergens vinden terwijl ontzettend veel mensen hem runnen

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Op het forum van e-comstation wordt gezegt dat er geen demo's downloadeble zijn, er zijn wel een demo cd in omloop te zijn

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
./Proxy schreef op 12 January 2003 @ 15:29:
Op het forum van e-comstation wordt gezegt dat er geen demo's downloadeble zijn, er zijn wel een demo cd in omloop te zijn
hmm.. dan zal er vast al wel een iso van gemaakt zijn inmiddels

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:45
Systeembeheerder op school is naar WarpStock geweest, daar werden die demo dingen uitgedeeld, was gewoon een bootable CD waar je ECS vanaf kon draaien.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:07
Hmmm :/

Markiedam, file-request of warez, ik weet het niet en het maakt me om eerlijk te zijn ook weinig uit, aangezien beide niet echt de bedoeling zijn op GoT. Als je op IRC rondvraagt of iemand zo'n ding heeft of er aan kan komen prima, maar het forum is niet echt voor dit soort vragen bedoeld.

Dus hopelijk begrijp je waarom dit topic toch dicht gaat ;)

btw. op campusnet kon ik ook niks vinden dus ik vrees dat je gewoon een keer van iemand die CD moet lenen..probeer dat dan even via IRC ofzo. Het is gewoon niet de bedoeling dat GoT een file-uitwisselings-forum is, zelfs niet voor legale files. Want ik neem aan dat ze het echt niet erg vinden dat je een demo-CD kopieert, dat ding is ten slotte gemaakt om hun product te promoten!

[ Voor 35% gewijzigd door Wilke op 12-01-2003 15:48 ]

Dit topic is gesloten.