Toon posts:

AGP soorten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vanplan een asus V6600 Pure te kopen (Geforce256)
Ik heb nu een Viper550 AGP.
Nu weet ik dat er verschillende soorten AGP bussen bestaan.
Maar is het nu ook echt mogelijk om gewoon in die zelfde bus waar ook eerst mijn Viper550 heeft gezeten er een V6600 in te proppen?

Ik heb een Intel 440BX chipset met een PII400.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
als je een agp bus hebt kan je er elke agp videokaart in knallen die je ook maar wilt. Ennuh ik zou trouwens voor de asus v6800 gaan (das dus met ddr geheugen, dat wil zeggen dat je geheugen 2x zo snel is als bij de v6600) kost maar ietsjes meer maar voor dat geld heb je veel meer plezier.

Verwijderd

Topicstarter
Hmz jah.
Ik kan deze kaart dus 2e hands krijgen voor 250,- piek.
Ik ga hem wel kopen denk ik.
Later neem ik dan wel een Geforce2 GTS in mijn nieuwe systeem wat ik ga kopen over een paar maanden.

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:40
AGP is geen bus, het is een poort: Accelerated Graphics Port. In de toekomst komt er misschien wel een Accelerated Graphics bus, vergelijkbaar met pci, maar met de eigenschappen van agp, dus dan kan je meerdere videokaart in je pc stoppen (non-pci)!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 21:59 schreef morgoth het volgende:
. Ennuh ik zou trouwens voor de asus v6800 gaan (das dus met ddr geheugen, dat wil zeggen dat je geheugen 2x zo snel is als bij de v6600) .[/quote]hij heeft 2keer zoveel MHZ en maar is NIET 2x zo snel

MZZLS
The PyroPath

Breek je nek voorzichtig