Ik heb een ZEER irritante bug gevonden in in ieder geval de Siemens M35i, maar waarschijnlijk ook in de C/S modellen, en de C/M/S/ modellen hoger dan 35.
Als je het een SMSje met de tekst
"%English" (dus met de " " erbij!)
naar zo'n telefoon stuurt en de eigenaar leest deze SMS, loopt z'n hele telefoon vast. (bij het "Even wachten aub") Het display blijft aan staan (dwz is verlicht) en je kunt drukken op de toetsen wat je wilt, maar niets doet het meer.
Oplossing is de batterij eruit halen, dan doet ie het weer gewoon, maar als je vervolgens dat SMSje wilt wissen , loopt de boel weer vast! Je kunt het wel wissen door:
- Stop SIMkaart in een niet-Siemens en wis bericht
- Wis met de computer en datakabel (mbv bv S25@once)
ZEER irritant!! Zou Siemens een firmwareupdate gaan uitbrengen??
Vriend van mij ging TOTAAL over de zeik toen hij merkte dat z'n telefoon "stuk" was (is niet zo'n techneut)
Als je het een SMSje met de tekst
"%English" (dus met de " " erbij!)
naar zo'n telefoon stuurt en de eigenaar leest deze SMS, loopt z'n hele telefoon vast. (bij het "Even wachten aub") Het display blijft aan staan (dwz is verlicht) en je kunt drukken op de toetsen wat je wilt, maar niets doet het meer.
Oplossing is de batterij eruit halen, dan doet ie het weer gewoon, maar als je vervolgens dat SMSje wilt wissen , loopt de boel weer vast! Je kunt het wel wissen door:
- Stop SIMkaart in een niet-Siemens en wis bericht
- Wis met de computer en datakabel (mbv bv S25@once)
ZEER irritant!! Zou Siemens een firmwareupdate gaan uitbrengen??
Vriend van mij ging TOTAAL over de zeik toen hij merkte dat z'n telefoon "stuk" was (is niet zo'n techneut)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 14:18 . Reden: typos ]