Toon posts:

games slaan uit na redelijk lange sessies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem waar ik al een tijdje mee zit. Ook in de winkel hebben ze er tot nu toe niets aan kunnen doen.
Mijn probleem is dat als ik een tijdje spellen speel ik plotseling weer terug gezet wordt naar mijn desktop. Ook de 3D Mark doet dat die stopt er halverwege ook mee.
Als ik smorgens begin te spelen en ik draai een bench mark dan doet hij het niet en ook de spellen doen het dan goed. Zou het een warmte probleem kunnen zijn??? Of is de koeler niet goed van mijn Geforce 4 TI 4400??
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, ik heb denk ik alles geprobeerd. Zelfs mijn hele systeem opnieuw laten installeren. Ik heb andere drivers geprobeerd van mijn moederbord en Geforce maar het werkt niet. Het probleem blijft zich voordoen na een tijdje.
Weten jullie misschien wat het kan zijn?? Want ik weet het niet meer.

Hier zijn mijn systeem specs:
AMD Athlon 1700+
Nvidia Geforce 4 TI 4400
a7v266 Moederbord
512 DDR ram geheugen
120 GB ( over 2 harddrives 1 van 80 en 1 van 40 )
Windows XP home edition met service pack geinstalleert
Direct X9.0

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, alvast bedankt.
Groeten.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

kan je temperaturen uitlezen uit je grafische kaart? En wat voor temperaturen zie je in je bios ?

Ik denk dat het een koelingsprobleem is idd. Krijg je geen artifacts tijdens het gamen ?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn processor wordt omegveer 65 graden. Alleen kan ik die van mij grafische kaart ook zien dan? Want ik weet niet hoe ik dat moet doen....
In elk geval bedankt voor deze reactie alvast.

Greetzz

Verwijderd

Topicstarter
Nog even snel,
Wat bedoel je met artifacts tijdens games?

greetz

Verwijderd

probeer eens een dagje te spelen met je kast open, heb je er dan geen last van dan zal het zeker de warmte zijn.
[offtopic]
je hoeft niet na iedere post te groeten
[offtopic]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:58
als je kaart te warm word ga je of artifacts zien wat inhoud dat je beeld er raar gaat uitzien en er vreemde dingen gaan knipperen, of hij slaat gewoon helemaal vast.
artifacts treden vaak op bij overclocked/oververhit geheugen en vastslaan komt door een te warme gpu.
als hij terug naar de desktop gaat moet je het denk ik ergens anders zoeken. meer in de richting van het moederbord of misschien het geheugen? (memtest). instabiele voeding zou ook kunnen...

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:53

RumaNoV

Folding

Het kan ook aan je geheugeninstellingen liggen dat games uitslaan. Ik heb dit een keer voorgehad, en lang achter gezocht.

Zet in de bios je geheugeninstellingen op het laagst mogelijke en speel dan nog is.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Hoe kan ik een memtest doen??
Pagina: 1