[C++] Expected a file name (Borland Builder)

Pagina: 1
Acties:

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Probleem:

Bij het maken van een nieuw programma is het mogelijk te compilen & runnen... maar zodra het project ergens gesaved wordt treed de volgende error op:
[Linker Fatal Error] Fatal: Expected a file name:

Ik heb GoT al afgezocht... Google geeft wel wat results maar de meeste zijn chinees/japans/koreaans whatever of er wordt geen oplossing gegeven.

Ik heb Borland Builder 6 net opnieuw geinstalleerd maar dat wil het probleem niet verhelpen. Reboot helpt niet... een nieuw project starten ook niet :P

Bestaande projecten zijn geen probleem.. iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• marcelk
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik had ook hetzelfde vage probleem onder Kylix/C++ Builder for Linux. Het bleek toen dat Kylix wat problemen had met rare tekens in paden zoals bijvoorbeeld
code:
1
/home/marcel/Source/C++/

Probeer eens in
code:
1
C:\Test\

o.i.d. te saven?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
't werkt... hoe simpel kan het zijn.

D:\programming\c++projects wil dus niet werken.. ligt aan de +'jes.

Eerst had ik ff een leeg proggie geprobeerd in c:\test en dat werkte wel.... toen de +'jes uit de eerder genoemde directory gehaald en nu werkt het daar ook.

Tnx _/-\o_ (voor de oplossing en voor de snelheid van de oplossing :))

[ Voor 4% gewijzigd door Marv op 12-01-2003 14:32 . Reden: woordje teveel 8) ]

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George