Ik gebruik sinds kort Windows 2000, want ik vind dat Windows XP maar niks.
(Ben nog steeds een vertrouwde Win'98 gebruiker)
Nou heb ik altijd wel een aantal dingentjes op m'n desktop staan,
als ik afsluit dan is Windows bezig me de instellingen op te slaan.
Dat duurt zo ontzettend lang, nu weet ik dat het door "de gebruiker" komt, en dat Windows het even "weg zet".
Nu wil ik dat UIT hebben, ik wil gewoon 1 gebruiker.
Aparte gebruikers, aparte desktops/start menu's/instellingen wil ik allemaal NIET.
Net als je Windows95 of 98 gebruikt, standaard, zonder de mik-mak.
Windows logt al automatisch aan met Administrator, je hoeft niet op CTRL+ALT+DEL te drukken.
Configuratiescherm--> Gebruikers en wachtwoorden--> Staat UIT.
Configuratiescherm--> Systeem--> Gebruikersprofielen--> staat er 1: Stealth\Administrator Type: Lokaal
Deze computer is alleen verbonden aan een andere computer ( die ook internet krijg via deze comp ) Dus deze Computer zit rechtstreeks op internet (maakt geen deel uit van een server ofzo)
Ik heb gehoord dat het via
Configuratiescherm--> Systeembeheer--> Lokaal beveiligingsbeleid kon, maar daar kan ik niks vinden.
Ik heb gehoord dat het wel mogelijk is, maar hoe...?
Wie kan me helpen?
(Ben nog steeds een vertrouwde Win'98 gebruiker)
Nou heb ik altijd wel een aantal dingentjes op m'n desktop staan,
als ik afsluit dan is Windows bezig me de instellingen op te slaan.
Dat duurt zo ontzettend lang, nu weet ik dat het door "de gebruiker" komt, en dat Windows het even "weg zet".
Nu wil ik dat UIT hebben, ik wil gewoon 1 gebruiker.
Aparte gebruikers, aparte desktops/start menu's/instellingen wil ik allemaal NIET.
Net als je Windows95 of 98 gebruikt, standaard, zonder de mik-mak.
Windows logt al automatisch aan met Administrator, je hoeft niet op CTRL+ALT+DEL te drukken.
Configuratiescherm--> Gebruikers en wachtwoorden--> Staat UIT.
Configuratiescherm--> Systeem--> Gebruikersprofielen--> staat er 1: Stealth\Administrator Type: Lokaal
Deze computer is alleen verbonden aan een andere computer ( die ook internet krijg via deze comp ) Dus deze Computer zit rechtstreeks op internet (maakt geen deel uit van een server ofzo)
Ik heb gehoord dat het via
Configuratiescherm--> Systeembeheer--> Lokaal beveiligingsbeleid kon, maar daar kan ik niks vinden.
Ik heb gehoord dat het wel mogelijk is, maar hoe...?
Wie kan me helpen?