Toon posts:

Ik zie geen links meer op sommige paginas

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 3 maanden het probleem dat sommige paginas niet goed worden weergegeven in mijn Internet Explorer.

In de volgende pagina worden bepaalde links gewoon niet weer gegeven.

http://www.dft.nl (de links in de linker balk, het blauwe gedeelte)

Ik heb al veel geprobeerd (de nieuwste IE updates, Cookies er af gooien, temp files wissen..)

Ik heb trouwens XP met IE 6.0

Verwijderd

Heb je javascript aan staan, misschien ligt het daar aan. Of je gaat gewoon naar menu Extra>Internet opties> tabblad geavanceerd en je knoeit daar wat in bv. surfen. Bv aangepaste url's weergeven... Ik heb nog noot van dat probleem gehoord

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 13:05:
Heb je javascript aan staan, misschien ligt het daar aan. Of je gaat gewoon naar menu Extra>Internet opties> tabblad geavanceerd en je knoeit daar wat in bv. surfen. Bv aangepaste url's weergeven... Ik heb nog noot van dat probleem gehoord
Ik heb net alles uitgevinkt... maar het wordt er niet beter op. De links blijven weg..

Verwijderd

Topicstarter
huh.. nu snap ik er echt helemaal niks meer van... Internet Explorer werkt nog steeds niet goed. Maar ik heb gisteren Opera geinstaleerd, en de links deden het weer (in Opera dus). Maar als ik vandaag de paginas check, doen de links het ook in Opera niet. HELLUP..!?!