Toon posts:

[E-Mail adres]Account frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een account op de Tweakers.net frontpage. Helaas is deze onbereikbaar omdat ik geen password daarvan heb. De mailer werkt ook niet omdat het E-Mail adres niet correct is. Wat hier aan te doen?

N.B. Ik heb gezocht, maar daar kwamen topics naarvoren waar het wel behandeld werd; en het werd op de hoogte gehouden in het topic zelf. Dus bij deze.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 12:55:
Ik heb dus een account op de Tweakers.net frontpage. Helaas is deze onbereikbaar omdat ik geen password daarvan heb. De mailer werkt ook niet omdat het E-Mail adres niet correct is. Wat hier aan te doen?

N.B. Ik heb gezocht, maar daar kwamen topics naarvoren waar het wel behandeld werd; en het werd op de hoogte gehouden in het topic zelf. Dus bij deze.
Wat is je gebruikersnaam daar? Een admin kan je wel een nieuw password sturen, maar naar welk adres dan? :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij hoort het daar inderdaad beter thuis. Mijn fout, ik heb die over het hoofd gezien.

Verwijderd

Topicstarter
ramH schreef op 12 January 2003 @ 12:59:
[...]

Wat is je gebruikersnaam daar? Een admin kan je wel een nieuw password sturen, maar naar welk adres dan? :)
Dat post ik dus niet graag in het openbaar :) Dan neem ik wel 'persoonlijk' contact op met een moderator.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 13:01:
[...]

Dat post ik dus niet graag in het openbaar :) Dan neem ik wel 'persoonlijk' contact op met een moderator.
dan had je dat in eerste instansie toch ook kunnen doen?
en btw als je je account naam niet openbaar wilt maken, wat wil je er dan mee doen :?

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op 12 januari 2003 @ 13:12:
[...]

dan had je dat in eerste instansie toch ook kunnen doen?
en btw als je je account naam niet openbaar wilt maken, wat wil je er dan mee doen :?
Account naam wel :P Alleen het e-mail adres niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik post nu wel gewoon in TFF, dan edit ik m'n bericht later wel :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ga je lekker :?

Probeer eerst eens te kijken wat de gang van zaken is op het forum voor je er op los post. Als je je topic niet goed hebt geplaatst maak je niet gewoon nog een keer een topic aan, kun je in Schop een Modje een topicmove aanvragen, anders wordt het binnen de kortste keer een zooitje.

=[edit]=

Sjonge jonge, geduld is ook een schone zaak zeg |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Roelant op 12-01-2003 13:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Negotiator schreef op 12 January 2003 @ 13:18:
Ga je lekker :?

Probeer eerst eens te kijken wat de gang van zaken is op het forum voor je er op los post. Als je je topic niet goed hebt geplaatst maak je niet gewoon nog een keer een topic aan, kun je in Schop een Modje een topicmove aanvragen, anders wordt het binnen de kortste keer een zooitje.

=[edit]=

Sjonge jonge, geduld is ook een schone zaak zeg |:(
Sorry, echt waar... geduld heb ik niet echt nee :/

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Stuur even je accountnaam, het momenteel ingevulde mailadres en het gewenste mailadres naar jonathan at tweakers.net, dan zal ik zien wat ik kan doen. Het kan overigens wat langer dan vijf minuten duren :P.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mooi, dan weten we dat je in ieder geval geen aanwinst bent voor het forum. Je mag per mail je excuses aanbieden voor je gedrag aan de bemiddelaar, tot die tijd is het exit voor jou.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Mailadresverandering afgehandeld met SpikeMap, met de mededeling dat zijn posts wat meer kwaliteit kunnen gebruiken.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.