Toon posts:

4Mb+4Mb=BOOST???

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een hele oude 486PC staan. ik heb er win95 op gezet maar dit draait werkelijk !$!@$$#. Nu dacht ik dat dat misschien komt omdat er maar 4Mb Ram inzit, als ik dit uitbreidt wordt hij dan sneller (lees: bruikbaar)???

Het is btw. een laptop en daardoor kan ik niet het eerste de beste edo wat ik heb liggen erin doen maar moet ik hiervoor speciaal naar de andere kant van nederland rijden.

Verwijderd

Was het minimum voor win 95 sowieso al niet 8mb? en 16mb recommended?
Dan weet je mijn antwoord al ;)
Tuurlijk maakt het uit :)
Maar of die laptop het waard is om naar de andere kant van NL te rijden :X

Verwijderd

Topicstarter
het minimum is in ieder geval 4Mb en een 386PC.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 12:04:
Ik heb hier een hele oude 486PC staan. ik heb er win95 op gezet maar dit draait werkelijk !$!@$$#. Nu dacht ik dat dat misschien komt omdat er maar 4Mb Ram inzit, als ik dit uitbreidt wordt hij dan sneller (lees: bruikbaar)???

Het is btw. een laptop en daardoor kan ik niet het eerste de beste edo wat ik heb liggen erin doen maar moet ik hiervoor speciaal naar de andere kant van nederland rijden.
486 ondersteund vaak geen edo ram, je moet dan fastpage ram hebben dat is ouder en duurder :/

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:05

_nethack

We're all MAD here

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 12:06:
het minimum is in ieder geval 4Mb en een 386PC.
Maar er is een verschil tussen het absolute minimum en het werkbare minimum :)

4MB erbij zal denk ik een wereld van verschil zijn met de huidige 'performance'

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Wanneer je het over 4MB ram hebt en Wintendo95 en hoger, ja dan zal élke MB extra je meer snelheid geven. Persoonlijk vind ik dit een inkopper van formaat.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.