Need help fast mt oc-en

Pagina: 1
Acties:

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
sorry voor d cross-post btw....

Ik ben NU bezig met mijn pc te oc-en, ik heb alleen een klein probleempje: ik krijg mijn koeler niet aan mijn mobo vast.
aan de onderkant zitten van die zwarte cilindertjes en die blocken de weg, ik heb een Majesty V koeler nu (orb-kloon), dus zo'n groot rond ding.
ik heb al dat ijzertje verbogen om hem beter d'rop te krijgen en de krassen ztten inmiddels ook al in die zwarte cilindertjes, en ik kan d'rop duwen wat ik wil, hij klikt er niet in. Kan ik die zwarte dingetje weghalen ofzo?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Dat ' zwarte cilindertje ' is een condensator vrees ik, die kun je maar beter laten zitten als je wilt dat je mobo nog werkt.

• RealCato
mmk
ik bedoelde dus eigenlijk of ik die dingetjes d'raf kon schroeen bijv. en dan weer d'rop schroeven, maar dat werkt dus niet zo.
Ik heb ook een beetje in de history gelezen en daar maak ik op uit dat die orb dingen niet horn te passen, leuk...

ik heb mijn elco's al behoorlijk verbogen, maar ding past nog steeds niet, maybe moet ik die zwarte rubberen schokdempertjes maar es weghalen, is dat een idee?

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Leuk idee. Als je dat gedaan hebt, zet hier dan even neer of jou pc het nog doet??
Ben benieuwd...... Heel erg benieuwd.

Good goan

• RealCato
oke dan. hij doet het nog.
maar ik heb niet die schokdempertjes d'raf gehaald, dat was me iets te risky (omdat de koeler dan heel hard op de cpu geduwd wordt)

ik heb ongeveer 2 uur aan die orb zitten vijlen, toen de elco's nog wat omgebogen, en toen na vele keren proberen pastte dat ding pas....
bij opstarten doodsbang voor een brandlucht..
maar alles liep oke, thank god. nu kan ik gaan oc-en...maar dit doe ik dus noooooooit meer he ;p koop maar lekker een alpha/delta combo mede-tweakers