Juiste spec's = max. prestatie

Pagina: 1
Acties:

• dupke30
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-09-2023

dupke30

You Like That!!!

Topicstarter
Hallo, ik heb laatst een geheugen module gekocht van het merk TwinMos PC3200/DDR400 (tmd7608f8e50b op chippie). Nou is mijn vraag weet iemmand de exacte gegevens van dit module? m.b.t. timings, refrech, enz.

Op de site van TwinMos staat alleen CAS2,5/2L. Verder leverde google en de search niet veel meer.

Dus als iemmand meer weet over dit geheugen module dan kan ik de juiste instellingen maken en heb ik de max. prestaties.

B.v.D.

signature

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je kunt ze uitlezen met CTSPD :Y)

Hint: googlen op CTSPD

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Voor een tweaker geldt: max prestaties is ongelijk aan fabrieksspecificaties :) Gewoon proberen dus, anders koop je toch ook niet zo'n DIMM?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

Nie iedere Dimm is gelijk, de fabrikant geeft alleen garanties binnen die specs. Meestal kun je ze nog een stuk beter krijgen.

Blog (Linux-related)

Verwijderd

dupke30

Ik heb ze ook 2 x 256 twinmos met twinmos chippies er op
uit diverse test is gebleken dat het geheugen niet onderdoet voor corsiar pc3200
Nou moet ik er wel bijzeggen dat uit al de test blijkt [tenminste,ik gelezen heb,en geloof me dat zijn er behoorlijk veel] dat die twinmos modules WINBOND chippies gebruiken.
Dus over het geheugen wat wij nu hebben kan ik nog niet zoveel over zeggen kwa specs&performance.

• dupke30
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-09-2023

dupke30

You Like That!!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 13:20:
dupke30

Ik heb ze ook 2 x 256 twinmos met twinmos chippies er op
uit diverse test is gebleken dat het geheugen niet onderdoet voor corsiar pc3200
Nou moet ik er wel bijzeggen dat uit al de test blijkt [tenminste,ik gelezen heb,en geloof me dat zijn er behoorlijk veel] dat die twinmos modules WINBOND chippies gebruiken.
Dus over het geheugen wat wij nu hebben kan ik nog niet zoveel over zeggen kwa specs&performance.
Bij mij zijn het TwinMos chippies die erop zitten niet winbound?
Maar goed ik zal eens wat googlen met CTSPD en dan kijken we verder.

iig alvast bedankt voor jullie reacties..... :)
btw waar heb jij ze op draaien? cas, refr., enz?

[ Voor 4% gewijzigd door dupke30 op 12-01-2003 19:03 ]

signature

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-07 19:27
BalusC schreef op 12 January 2003 @ 11:59:
Je kunt ze uitlezen met CTSPD :Y)

<small>Hint: googlen op CTSPD</small>
Op nieuwere moederborden werkt CTSPD vaak niet meer.
SiSoftSandra biedt dan uitkomst.

Verwijderd

nu loopt ie bij mij op mun 8rda+ 185x10.5 xp2400+ 3-3-7 cas2
gewoon stabiel ! en wat ctspd betreft ,ik heb alleen een oudere versie kunnen krijgen via google de 0.92 , er staat alleen oudere moederbordje's in vermeld

Het gekke is als je kijkt op de twinmos site, zie je er ook een stikkie met winbond chips
er wordt met geen woord gerept over twinmos chips ,maar wat ik wel te weten ben gekomen is dat het wel 5 ns chips zijn
Pagina: 1