Packard bell..??

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5776

Topicstarter
Hallo,

Wie heeft er een Parckard bell PC, bevalt het een beetje, is de service goed en wat is er niet goed aan packard bell?..

Ervaringen graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Tja, de service zuigt, niet dat ik dat uit ervrin weet, maar je moet het programma KASSA eens in de gaten houden, daar hadden ze laats een item over de service van Packard bell, kan je vertellen dat het echt bagger slecht is.Misschien is er nog watte vinden op de site van de vara.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok, tnx...ik heb gehoort dat ze ook leveringsproblemen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Timmer
  • Laatst online: 22:52
Mijn ervaring met PB is erg goed (incl. de helpdesk)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 08:58
Ik heb/had een PB. De helpdesk is zeer moeilijk te berijken en als wat wil inbouwen kan dat niet want alles zit al vol. Zelf samenstellen!

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11947

Ik dacht altijd dat ze Packard Hell heetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Timmer
  • Laatst online: 22:52
NB. mijn ervaring is uit de tijd dat een Pentium60 high-end was... dus (misschien) klopt het niet meer (helemaal)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 22:06 schreef ruubruub het volgende:
Ik heb/had een PB. De helpdesk is zeer moeilijk te berijken en als wat wil inbouwen kan dat niet want alles zit al vol. Zelf samenstellen![/quote]Welk model heb/had je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomix
  • Laatst online: 07-07 03:56

Thomix

cAFFEÏNE!

De service is redelijk (telkens binnen een week een monteur, de hardware was bagger (kaduuke voedingfan, mobo en cdromspeler). Een beetje te duur voor wat je krijgt. Ook wordt alle software gebundeld op een rescue cd, gaat er iets mis, dan kan je alleen je hd formatteren en _alles_ opnieuw erop laten zetten, incl zooi als freddy fish etc.

Koop geen pb als je win2k wil, die weigeren ze namelijk te ondersteunen ("geen consumentenbesturingssysteem") dus drivers voor bv modem zijn nergens te vinden. Ik heb uit pure wanhoop een nieuw modem moeten kopen.

[edit]
oh ja, de floppydrive doet het alleen als de voorkant eraf ligt. Bleek een bekend probleem, maar nooit opgelost. Ik werk nu dan ook zonder kap. Ook kost de helpdesk een piek per minuut en wacht je vaak zo'n 10 gulden voor je iemand aan de lijn krijgt. Ik zou niet weer een pb kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dus als ik een netwerkkaart wil inbouwen dan moet in de modemkaart eruit slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2360

De pc op zich is best redelijk, zolang je hem gewoon standaard laat. Veel onboard, videogeheugen haalt je RAM leeg. Niet echt ideaal :(
Is allemaal micro ATX, dus weinig uitbreidingsmogelijkheden.
De service, zolang je het registratienummer van de pc hebt, helpen ze je. Ben je deze kwijt, lopen ze er continu om te zeuren. Ik had de pc met win 98 SE erop, heb er win 98 opgezet, omdat die stabieler was. Heb om drivers voor de modem gevraagd, eerst een hele zooi mail teruggehad met de vraag naar m'n uitvoering, dus m'n reg.nummer., uiteindelijk na een aantal boze mails van mijn kant, kreeg ik te horen dat ze met een alleen support leveren als de bijgeleverde software is geoinstalleerd. Kortom, de service zuigt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12592

Packard Hell is echt zwaar kut, een poosje geleden kocht mijn collega zulk troep en kreeg er vaak problemen en toen had ie maar weer doorverkocht aan diegene die het regelmatig gebruikt >:) op advies van mij! Later had ie een andere pc, een zelfbouw natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
We hebben dus een Packard bell besteld (IConnect 1600C RW), het wordt een soort bijcomputer om bijvoorbeeld games mee te spelen, branden, enz

We hebben dus al een computer (Zelfbouw) en die werkt ook lekker, maar is verouderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomix
  • Laatst online: 07-07 03:56

Thomix

cAFFEÏNE!

als je een onboard vga hebt ben je f*cked, nl dan heb je geen agp-slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij komt komende dinsdag, dan zullen we wel zien hoe hij werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13793

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 11 november 2000 23:22 schreef basst het volgende:
Hij komt komende dinsdag, dan zullen we wel zien hoe hij werkt :)[/quote]Ben ik blij dat ik zelf computers in elkaar zet... van mijn leven geen merk computer... Het moet namelijkgoed werken en niet niet werken op dat manier dat zij het willen. ;)

Op het werk kopen we btw Dell... die hebben als je er voor betaald goed service (we hebben 8*5*4 service)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Deze wordt het:

Afbeeldingslocatie: http://shop.dunnet.nl/dunnet/prod/shopgraph/121789-N-0.jpg

Specificaties:

Intern
Intel Celeron processor, 600 MHz en Intel i810e chipset
128 KB 2nd level cache geheugen
64 MB intern geheugen
15 GB harddisk
56 Kbps V.90 Intern modem (kan er gelijk uit)

Multimedia
48x CD-Rom
8x4x32 CD-ReWriter
3D Sound
Diamond Audio Video Luidsprekers
Headset

Video
8 MB videogeheugen
17" Monitor

Overig
Internet keyboard en scroll muis
Windows 98 2nd edition
USB-aansluiting: 2x voor; 2x achter
1 jaar pick up & return garantie
Softwarebundel

en nog wat troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14903

Mwahhhhh ik zie het al......
Intel 810..... dat betekent: on board sound (nou ja, iets wat ervoor doorgaat), on board video (ach, tsja, het geeft beeld maar ga vooral geen spellen spelen want dan....), 15 Gig harddisk (zou die 5400 toeren halen?).

Nou, veel plezier ermee hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
he getver... deze is ook al zwaar verouderd. meer dan 2000 piek issie zeker niet waard.

en idd, spellen spelen moet je maar niet proberen (behalve redalert2 dan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 01:16 schreef doubleduh het volgende:
he getver... deze is ook al zwaar verouderd. meer dan 2000 piek issie zeker niet waard.

en idd, spellen spelen moet je maar niet proberen (behalve redalert2 dan ;) )[/quote]Klopt, ik koop hem ook niet hoor..m'n moeder :)

En als je hem zelf bouwd ben je idd tussen de 2000 en 2500 gulden kwijt of minder, hmmm achja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13599

P.B. is op zichzelf best goed, mocht je hem niet uit willen bouwen en als je genoegen neemt met het meest minimale. Service is goed hoor, als je bekijkt hoeveel zij er per week verkopen ( zo'n 4.000 per WEEK ) ze krijgen zo'n 400 storingsmeldingen binnen per week.. P.B. is het beste voor huis-tuin- en keukengebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kross
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Toch maar even mijn ervaringen, ....from a time long long ago....

Het is misschien niet relevant maar toch.

Mijn eerste PC (na een Amiga500) was een packerd bell, een 486-DX/33. Deze heb ik bij de Makro gekocht. Voor de volledigheid: de volgende configuratie: 486DX/33, 130mb HD, 8MB ram, 256kb VGA, 3,5"FDD, 5,25"FDD, 14" VGA, en win3.11

Bij thuiskomst bleek dat de 5,25" het niet deed. Ik bellen om 14:00uur. Serienummer doorgegeven enz enz. Ok, morgen komt een monteur langs. Duh, morgen (ik had nog nooit van packerd bell gehoort dus ik verwachte dat ik dat hele ding moest opsturen en een weken kwijt zou zijn)? Ok, laat maar komen die monteur.

's ochtens (ik dacht rond 11:00uur) tring. Stond er een monteur van packerd bell, met een flinke doos naast zich (een PC). Hij vroeg of er nog data op de "kapotte" pc stond die overgetankt moest worden op de nieuwe pc (whoahh ik kreeg gewoon een nieuwe). Dat was niet het geval dus sloot hij de nieuwe aan, en klaar. (een paar weken later zag ik dat ik nu 12 i.p.v. 8mb ram had, dit was ook nog eens een pluspunt.

Dus ++ voor de service.

En nog de groeten aan de service afdeling van 1992 (of 1993, precies weet ik het niet meer:))

<edit>
Of was het toch 1994???
<edit>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares408
  • Niet online
Ik had helaas 5 jaar geleden een Packerd Hell

De CD-ROM drive was na een half jaar kapot maar ik kreeg geen nieuwe want op de CD-ROM drive bleek geen garantie te zitten en 5 maanden later hield hij er helemaal mee op, maar omdat ik er een nieuwe CD-ROM drive in had gezet was de garantie vervallen, kortom koop niet zo'n ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dualdude
  • Laatst online: 08-07 22:09
Vorige week kwam er een man met een Packard Bell die hij met een PC-Prive bijn ons had gekocht. De PB Helpdesk wilde niemand langs sturen. Hij had een athlon PB machine, en je gelooft nooit wat voor mobo er in zit....... een MSI. De bek viel me open, pakken ze het dan toch beter aan dan Compaq, die gaat zelf slecht werkende mobo's in elkaar prutsen. En er waren ook nog genoeg sloten over. Viel me absoluut niet tegen, zijn het dan ook maar klonenbouwers geworden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammeS
  • Laatst online: 04-07 08:32
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 00:04 schreef basst het volgende:
Deze wordt het:

Afbeeldingslocatie: http://shop.dunnet.nl/dunnet/prod/shopgraph/121789-N-0.jpg

Specificaties:

Intern
Intel Celeron processor, 600 MHz en Intel i810e chipset
128 KB 2nd level cache geheugen
64 MB intern geheugen
15 GB harddisk
56 Kbps V.90 Intern modem (kan er gelijk uit)

Multimedia
48x CD-Rom
8x4x32 CD-ReWriter
3D Sound
Diamond Audio Video Luidsprekers
Headset

Video
8 MB videogeheugen
17" Monitor

Overig
Internet keyboard en scroll muis
Windows 98 2nd edition
USB-aansluiting: 2x voor; 2x achter
1 jaar pick up & return garantie
Softwarebundel

en nog wat troep[/quote]Ik heb 1 uit de zelfde serie PC-prive project. Pc van 3500,- in ruil voor 10 vrije dagen. dus dat kon wel uit. Games gaan er waardeloos op ik heb een PIII 733 er in maar games zien er beter uit op mn PII 300.... Koetje draait wel redelijk. Toen ik een netwerkkaart eringing planten kwam ik een lege kast tegen. Alles zit gewoon onboard.
;(

Advanced sheep-counting strategies

Pagina: 1