Ik sta nu al 31 dagen geregistreerd en heb 50 techposts, waarom kan ik stuffis generalis niet zien?
Nee maar aangezien ik niet vaak in LA en W&L enz. heb gereageerd neem ik aan dat ik al over de 50 techposts zit.
zoalls Masera zei zijn posts in SGD geen techposts dus dan heb je mischien nog geen 50 techposts. je zou het aan een mod kunne nvragen dan weet je het zeker of je er in mag of nietAirpower schreef op 12 January 2003 @ 11:28:
Nee maar aangezien ik niet vaak in LA en W&L enz. heb gereageerd neem ik aan dat ik al over de 50 techposts zit.
uit de faq
Wat is een tech post ? Dat is een post in een van de tech fora: d.w.z. alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes, Tweakers.net Frontpage Feedback en Schop een Modje.
[ Voor 28% gewijzigd door Toet3r op 12-01-2003 11:34 ]
Ok, als er hier misschien een modje langskomt zou die alsjeblieft willen kijken hoeveel techposts ik heb?
Vragen naar je hoeveelheid techposts is geloof ik niet netjes. Ik geloof dat het antwoord dan meestal is, heb maar geduld en blijf doorgaan met een nuttige bijdrage aan het forum leveren. Zoiets
|{ brrr }] |
je moet toch 60 dagen geregt staan voor SG? Dat dacht ik in ieder geval... dus jam nog gewoon een maandje doorposten
Verwijderd
Hee, ik zie geen Huiskamer/ Stuffis Generalis / Nieuws, Sport TV en Muziek
Techposts en Techforums ?
Hoeveel techposts heb ik ?
Had je misschien door kunnen lezen voor je je topic opende
Verwijderd
Eeuhm, misschien past deze hier wel mooi tussen:
Boek kopen bij amazon.com?
De topicstarter heeft 25 posts en is geregistreerd sinds 12 januari. Hier klopt iets niet echt...of is ie gemoved?
De topicstarter heeft 25 posts en is geregistreerd sinds 12 januari. Hier klopt iets niet echt...of is ie gemoved?
In de faq staat 30 dagen.Plague schreef op 12 januari 2003 @ 11:39:
je moet toch 60 dagen geregt staan voor SG? Dat dacht ik in ieder geval... dus jam nog gewoon een maandje doorposten
Verwijderd
Uit Techposts en Techforums ? staat dit stuk:
Als ik zo je postings nakijk gok ik dat je gepost hebt in een stuk of 20 techonderwerpen, maar het gaat automatisch, dus gewoon ff afwachten, en nog ff nuttig doorpostenDe hele hoofdgroep General Chat m.u.v. W&L (Dus SG, NSTM, TF, en de HK) en LA, TFF en SM. Ook SGD telt niet mee als techpost, na de splitsing van SP.
En daarmee is deze draad in mijn ogen ook wel klaar, aangezien in de FAQ staat dat je er geen topics over hoeft te openen en je vragen in de FAQ beantwoord worden
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 11:46 ]
Het was in eerste instantie niet mijn bedoeling om te vragen hoeveel techposts ik had.Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 11:39:
Hee, ik zie geen Huiskamer/ Stuffis Generalis / Nieuws, Sport TV en Muziek
Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 11:41:
Als ik zo je postings nakijk gok ik dat je een stuk of 20 techposts hebt, nog ff nuttig doorposten dus![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Hij is geregistreerd op 13 december 2000 , voor de invoering van het minimum aantal posts/degen geregistreerd.Verwijderd schreef op 12 januari 2003 @ 11:41:
Eeuhm, misschien past deze hier wel mooi tussen:
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Uit de faq:
Je bent net 30 dagen geregged 
Ik heb trouwens even een klein gokje gemaakt: je zit denk ik tussen de 30 en 40 techposts
Komt op mij wat geobsedeerd overHo wacht, ik zie helemaal geen Stuffis Generalis, Nieuws, Sport, TV & Muziek, Huiskamer of Thema Forum staan!
Dat kan kloppen. Deze fora zijn niet de 'core-business' van GoT. GoT is als hoofddoel computer-related en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nog al wat mensen hier kwamen om alleen maar te chatten ipv te helpen zijn deze 3 fora 'verborgen'.
Als je toegang wilt krijgen tot deze fora is het enige wat je hoeft te doen te laten zien dat je ook je geïnteresseerd bent in computers.
Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat EN 50 of meer posts in de zogenaamde tech-fora geplaatst hebt (alle fora behalve de General Chat fora _behalve_ W&L, LA, SM en TFF).
Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 120 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techfora gedaan hebt. Dit lijkt misschien veel maar dat valt reuze mee.
De chat fora zijn er ook gewoon om te ontspannen, een gunst dus. Vergeet niet dat SG en vooral HK een extra zijn, en geen doel moeten zijn. Mocht blijken dat na het verkrijgen van HK access de ratio tussen je tech en non-tech posts scheef gaat, dan zullen we je verzoeken daar wat aan te doen. Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan kun je een temp-ban voor HK of SG krijgen totdat de boel weer op orde is.
Ik heb trouwens even een klein gokje gemaakt: je zit denk ik tussen de 30 en 40 techposts
En in dat stukje faq staat weer dan SGD wel meetelt.
Beetje verwarrend allemaal.
Beetje verwarrend allemaal.
[ Voor 23% gewijzigd door Airpower op 12-01-2003 11:46 ]
31 he, (december heeft 31 dagenAirpower schreef op 12 januari 2003 @ 11:45:
Komt op mij wat geobsedeerd over Je bent net 30 dagen geregged
[ Voor 41% gewijzigd door Airpower op 12-01-2003 11:51 ]
Verwijderd
Dat komt omdat SP is opgesplitst in de SGD en SGV, discussie is meer een chat-forum, lijkt me nogal wiedes dat je daar je techposts niet uit kan halen, dat staat in de algemene nieuwe GoT-Faq, hou die maar aan.
Je vraag was waar is SG? Staat een stuk over in de FAQ, niet vragen, je krijgt automatisch toegang. ---> Antwoord ---> klaar
Je vraag was waar is SG? Staat een stuk over in de FAQ, niet vragen, je krijgt automatisch toegang. ---> Antwoord ---> klaar
goed het uitsluitsel:
1/ er naar vragen is not done
2/ je hebt zo ik zie niet genoeg techposts
3/ je staat in de admin op 30 dgn
4/ het script draait snachts
1/ er naar vragen is not done
2/ je hebt zo ik zie niet genoeg techposts
3/ je staat in de admin op 30 dgn
4/ het script draait snachts
[ Voor 17% gewijzigd door D2k op 12-01-2003 11:59 ]
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Gewoon de FAQ lezen, en vooral niet zo doorgaan, want dan kun je er op rekenen dat de toegang je preventief wordt ontzegd. Het gaat op GoT nog altijd bij uitstek om het tech gedeelte, en mocht blijken dat dat niet is waarvoor je je hier geregistreerd hebt dan helpen we je een handje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.