[CRT] Hex uitlezen van monitor welk programma

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik heb een poosje geleden een programma gedownload waarmee ik een hex, uit kon lezen welke je uit je monitor kunt trekken om te kijken wat de specs zijn van je monitor. Nu ben ik de naam van het programmaatje vergeten, en hiero in de faq kan ik het ook niet vinden.

Belinea heeft me namelijk nu weer een nieuwe refurbished gestuurd, welke weer niet OK is :(

Eerste (Die ik gekocht had bij Funprice) begaf het door links allemaal Verticale strepen te laten zien.

Kreeg een refurbished met een kapotte Pixel (Jah, op een CRT ja.)

Kreeg weer een nieuwe met 3 oneffenheden (Hij gilt bij 1024x768 @ 85hz), het beeldscherm heb ik geprobeerd het meest helder te zetten maar is dan nog te donker (Kan niet verder want balkje staat al op 100)

en als klap op de vuurpijl. Op de achterkant van mijn monitor staat dat het een 103020 is, maar de driver van Belinea gaf gelijk aan dat het een 103015 was. De medewerker van Belinea vertelde mij dat dat echt niet kon, en als het wel zo was, zou het een driverfout zijn.

Ik denk dus dat ze per ongeluk de beeldbuis+electronica van een 103015 in het kastje van een 103020 hebben gegooid.

Nou, met dit programmaatje wil ik wel even een testuitdraai voor zijn neus gooien.

Trouwens 3 dagen vrijnemen om iedere keer een kapotte refurbished terug te krijgen is natuurlijk van de zotten.

20*350ZO45°

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
sorry voor de late schop, maar heb nog steeds de naam van het programmaatje niet kunnen vinden.

20*350ZO45°

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

je zou met aida32 kunnen kijken.
hier kan je ook in zien welke datum die is gebouwd en het serienummer :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 08:24
en die is hier te downloaden :)

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
ik dacht dat powerstrip het ook kan ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day