Toon posts:

Ben abo, downgraden mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Van andere providers (Vodafone bijv) weet ik dat het mogelijk is om je abonnement down te graden. Dat wil zeggen dat je bijvoorbeeld van een Ben Soms abonnemt kan overstappen naar een Ben SMS Fan abo of van een Ben Enorm naar een Ben Soms?
Heeft iemand enig idee of dit kan en na wat voor periode dat kan? Of of hier kosten aan verbonden zitten?

Een andere vraag: wat zijn de GPRS kosten bij Ben (per MB)?

Bvd!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 January 2003 @ 02:17:
Van andere providers (Vodafone bijv) weet ik dat het mogelijk is om je abonnement down te graden. Dat wil zeggen dat je bijvoorbeeld van een Ben Soms abonnemt kan overstappen naar een Ben SMS Fan abo of van een Ben Enorm naar een Ben Soms?
Heeft iemand enig idee of dit kan en na wat voor periode dat kan? Of of hier kosten aan verbonden zitten?

Een andere vraag: wat zijn de GPRS kosten bij Ben (per MB)?

Bvd!
Je moet voro GPRS een apart abo nemen:

Abo vorm ------ Vaste maandelijkse kosten ------ Kosten per $
Ben gprs: 0 ------ 0,029 per KB
Ben gprs actief: 5 ------ 5 per mb
Ben gprs intensief: 15 ------ 1 per mb

Over het downgraden kon ik op die site eik weinig vinden. Misschien even bellen met ben of mailen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 02:26 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
eeehm... bel de ben klanten service op of misschien ff zoeken op google ?

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 14:18
Bij vodafone geen kosten aan verbonden, en kan na 4 maanden. Dus meteen doorgeven, en dan na 4 maanden gaat het abo naar beneden.

Verwijderd

Bij BEN kun je niet downgraden helaas.
Je kunt bij BEN dus niet tussentijds je abbo laten aanpassen dit kan alleen bij verlenging.
Dus als je daar erg veel waarde aan hecht zou ik dus geen BEN nemen.

Ik heb zelf ook BEN GPRS in de vorm van gprs actief kan het je wel aanraden want als je beetje plaatjes midi's of java dingen download vliegen de kb's erdoor.

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:56

ko9

Volgens mij heb ik een tijdje geleden (toen ik mn abbo aanvroeg) gelezen dat het wel kon...
Maar dan maximaal 1 "niveau" per maand en na minimaal 1 jaar.
Kzal nog wel even verder zoeken

gevonden:
Met Ben abonnee is het mogelijk om eenmaal per maand opwaarts van tariefplan te veranderen naar een op dat moment in de markt verkrijgbaar tariefplan. Bijvoorbeeld van Ben soms naar Ben regelmatig. Andersom kan alleen na het verlopen van je afgesproken contractperiode. Maak wel eerst je ongebruikte belminuten op. Deze kun je niet meenemen naar een ander tariefplan.
Bron: Ben --> Ben Abonnee --> Tarieven --> Ben Abonnee --> Diensten --> pagina 6 onderaan. :)

[ Voor 61% gewijzigd door ko9 op 12-01-2003 10:35 ]

Verwijderd

na contractsperiode kan dat.

Omhoog kan altijd, maakt niet uit hoeveel stappen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
www.ben-online.nl :)

Daar is het allemaal wel te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.