Ik heb na jaren weer eens Battlezone2 uit de kast gehaald en ik stuitte op een al oud probleem dat ik vroeger ook had, namelijk nadat ikgepatched had naar versie 1,2 de nieuwste voor zoverik weet, kon ik ingame niet meer naar het Escape menu en die is nou net toch redelijk belangrijk en handig.
Heeft iemand enig idee wat eraan te doen is?
Ik heb het altijd al gehad en ook op meerdere PCs onder win 98 en win XP, en uiteenlopende sstemen van een p3 500 tot een p4 2,53 ghz, dus het moet wel softwarematig liggen.
Dit kan ik ook opmaken uit het feit dat in de originele versie ik er geen last van had.
Iemand van jullie nog een oplossing hiervoor?
Did the search, bracht wel een oud topic, alleen daar kwam verder geen antwoord op de vraag in voor.
Heeft iemand enig idee wat eraan te doen is?
Ik heb het altijd al gehad en ook op meerdere PCs onder win 98 en win XP, en uiteenlopende sstemen van een p3 500 tot een p4 2,53 ghz, dus het moet wel softwarematig liggen.
Dit kan ik ook opmaken uit het feit dat in de originele versie ik er geen last van had.
Iemand van jullie nog een oplossing hiervoor?
Did the search, bracht wel een oud topic, alleen daar kwam verder geen antwoord op de vraag in voor.
[ Voor 8% gewijzigd door aapelite op 12-01-2003 01:52 ]